استاندار کهگیلویه صریحاً از علوم پزشکی انتقاد می کند آنها با یک طرفدار در بیمارستان دهدشت / آقای یزدان پناه به جنگ تاج می روند! صبر مردم سنجیده می شود


به گزارش خبرگزاری فارس کهگیلو ، دارا کریمی نژاد امروز در جلسه ستاد مقابله با ادارات ویروس کرونا وی با اشاره به روند صعودی تخت های تاجی در سطح شهر گفت: هرچه جلوتر می رویم به دلیل توزیع ناعادلانه امکانات در بیمارستان دهدشت مشکلات بیشتری بوجود می آید.

فرماندار کهگیلویه گفت: علیرغم استفاده همه امکانات و تجهیزات موجود توسط کارکنان شبکه بهداشت و درمان مسئولیتی در قبال آن وجود ندارد و لازم است برای حل مشکل در خارج از شهر چاره اندیشی شود.

وی با بیان اینکه ما از مجموعه علوم پزشکی شکایت داریم ، تصریح کرد: آقای یزدان پناخ ، به دهدشت بروید و ببینید در بیمارستان چه اتفاقی می افتد! با یک طرفدار نمی توانید به Crown War بروید.

کریمی نژاد با بیان اینکه امکانات خنک کننده تنها بیمارستان های سه شهر در سطح دهه 60 موجود بود ، به شدت گرما در نبود تجهیزات خنک کننده مناسب اشاره کرد و افزود: بیمار نمی داند تب گرمایی است یا تاج. و قاب تحمل درمان برای این شرایط دشوار است.

رئیس ستاد کهگیلویه کرونا گفت: “11 میلیاردی که به طور منظم وعده داده می شود بعید است به این دولت تزریق شود. در صورت رسیدن آن ، به دلیل تقسیم بین بیمارستان ها ، مبلغ کمی به دهدشت می رسد.”

کریمی نژاد افزود: مردان کهگیلو خیلی مظلوم واقع شدند. ما امیدواریم که آقای یزدان پناه و وزارت بهداشت وضعیت غیر قابل تحمل کهگیلویه را ببینند و برای حل آن وارد عمل شوند.

وی با اشاره به اینکه گرمای دهدات تا مهر ادامه دارد گفت: سیستم خنک کننده بیمارستان اورژانس باید درمان شود.

بیشتر بخوانید  برای کسایی که عاشق پیتزا هستن از این کیک پیتزا ها درست کنید | طرز تهیه کیک پیتزا +ویدیو

فرماندار کهگیلو با بیان اینکه شب گذشته هنگام مراجعه به بیمارستان شرمنده است ، گفت: استفاده از دستگاه تنفس غیرقابل انکار است ، ما آن را دیده ایم و این وضعیت زیبا نیست.

کریمی نژاد واکسیناسیون را تزریق امید در جامعه دانست و افزود: با این وجود مردم نباید از اصول مراقبت فاصله بگیرند ، متأسفانه 70 درصد مردم از ماسک استفاده نمی کنند و این خطرناک است.

انتهای پیام / 82016


دیدگاهتان را بنویسید