استاندار کرمان: افتتاح پروژه های معدنی در استان باعث افتخار کشور است



به گزارش ایرنا ، علی زینوند روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه ها که توسط رئیس جمهور در یک ویدئو کنفرانس در جمع خبرنگاران برگزار شد ، افزود: در این زمینه و شرکت هایی که این افتخار بزرگ را با فناوری پیشرفته و دانش محور.

وی با بیان اینکه میدکو به دلیل ابتکارات خاص در صنعت دارای ویژگی های منحصر به فردی است اظهار داشت: میدکو بزرگترین شرکت هلدینگ بخش خصوصی است که بدون هیچ حاشیه ای در بخش صنعت و معدن با بخش دولتی رقابت می کند.

استاندار کرمان گفت: میدکو یکی از شرکت های حوزه کار است که هیچ حاشیه و سردردی برای مدیران ، دولت و استان ندارد.

وی افزود: ویژگی بعدی میدکو این است که این صنعت در دو جنبه فناوری و کاهش آلودگی با فناوری روز و ایجاد هزاران هکتار فضای سبز به محیط زیست توجه ویژه دارد.

زینی وند اظهار داشت: از دیگر ویژگی های مدیکو این است که به دلیل کمبود آب در کرمان از پساب شهرها استفاده می کند و علاوه بر نیاز برخی از صنایع جانبی و فضای سبز نیز در این آب استفاده می شود.

وی گفت: جا دارد که از این افراد تعظیم کرده و تشکر کنیم و خدا را شاکرم که با دانش و توانایی مدیران ایرانی توانسته اند با محوریت استان کرمان این افتخار بزرگ را برای کشور به دست آورند.

بهره برداری از پروژه های شرکت ذوب آهن ایران زرند ، کارخانه کاتد مس ایران بابک مس ، ناوگان معدنی این شرکت صنعتی از خاورمیانه ، مجتمع کباب آهک و دولومیت شرکت توسعه و نوسازی معادن در خاورمیانه (Memradco) و خشک کن واحد کک (خشک کردن کک) CDQ شرکت فولاد زرند ایرانیان امروز ساخته شد.

بیشتر بخوانید  شهر مقدس کوم در سالگرد شهادت جواد لعیم (ع) در سوگ است - کوم نیوز - استان تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید