استاندار هرمزگان: خدمات دولت و کلیه ادارات فردا تعطیل است – اخبار هرمزگان – استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بندرعباسامروز سیاست یک سقف و دو هوایی ستاد ملی تاج و اتخاذ تدابیر تبعیض آمیز موجب شکایت جدی مردم هرمزگان شده است.

مردم استان معتقد بودند که وضعیت تاج در این استان نسبت به استانهای دیگر بسیار بدتر است ، بنابراین ستاد تاج ملی مجبور شد با تعطیلی یک هفته ای هرمزگان موافقت کند اما با کمال تعجب شاهد تعطیلی تهران بودیم. و البرز ، اما آنجا نبود. در هرمزگان بسته است.

این امر باعث شد رسانه ها در استان هرمزگان امروز یکصدا علیه ستیزه جویی در مقر تاج ملی فریاد بزنند و نمایندگان استانها در پارلمان با رسانه ها موافقت کردند و از فرماندار و ستاد ملی تاجگذاری خواستند تبعیض بین استانها را برطرف کرده و از سلامت مردم مراقبت کنند. .

بنابراین ، دفتر استاندار هرمزگان در بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل فوران حداکثر تاج ، کلیه خدمات و دستگاه های دولتی در روز سه شنبه تعطیل است.

در این بیانیه آمده است: “کلیه ارگانهای مسئول پشتیبانی ستاد کرونا ، از جمله استانها ، نواحی ، هلال احمر ، پلیس و سایر ارائه دهندگان خدمات ، باید با تمام توان به صحنه آمده و تعهدات مصوب را انجام دهند.”

در این اطلاعیه بر آمادگی کامل فرمانداران تأکید شده است: ورودی و خروجی هر شهر باید به شدت توسط پلیس کنترل شود و توسط فرمانداران کنترل شود. متأسفانه در بازدیدهای امروز از محل ، کنترل ترافیک بین شهرها مطلوب نبود. .

دکتر همتی ، استاندار هرمزگان ضمن التماس از مردم استان برای پیروی دقیق از دستورالعمل های عبور از قله فعلی و خطرناک کرونا در استان ، اذعان داشت: اگر در تعطیلات این هفته مردم نسبت به پروتکل ها حساس بودند و با مشاهده روشن به خوبی دنبال می شوند و تصمیم گیری برای شنبه و یکشنبه هفته آینده انجام می شود.

بیشتر بخوانید  سهم مسکن از تسهیلات بانکی چقدر است؟

انتهای پیام / 864 / ی

دیدگاهتان را بنویسید