استاندار خوزستان: تأمین آب 700 روستا در سال آینده برطرف می شود



کاظم سلیمانی-دشتکی امروز (20 ژوئیه) هنگام بازدید از مناطق تحت تأثیر فشار آب در استان ، به خبرنگاران گفت: امروز ما از روستای جهاد در حمیدی و جعفر در هویزه بازدید کردیم. در هر دو منطقه ، دوستان سپاه جهاد رنج زیادی کشیدند. ما همچنین به آب و فاضلاب استان دستور همکاری و انجام کار را دادیم.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: “این پروژه که اکنون آغاز شده است ، به نظر می رسد طی دو هفته آینده به پایان برسد. این خطوط لوله 9 کیلومتر طول دارند و انتظار می رود در سالهای آینده دو روستا با جمعیتی در حدود 120 خانوار و حدود هزار نفر آبرسانی شوند. همکاری بسیار خوبی در سراسر استان وجود دارد.

استاندار خوزستان گفت: از گروه های جهادی به ویژه قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) که نقش بسیار خوبی در تسریع در عملیات آبرسانی روستا دارد ، قدردانی و تشکر می کنم.

سلیمانی-دشتکی با اشاره به رفع مشکلات روستاهای آسیب دیده از تنش آبی اظهار داشت: در سراسر استان هدف حل مشکل آب حدود 702 روستا با وام های ملی و استانی و اردوگاه های محرومیت زدایی سپاه بسیار خوب است ، من همچنین اجرایی دارم کارکنان و بنیاد مستضعفان ظرف یک سال. مشکلاتی که اکنون داریم این است که پمپ ها یا لوله کشی احتمالاً با مشکل روبرو هستند. برای این منظور ، تعداد زیادی مخزن آب مهلت در نظر گرفته می شود و ما یک منبع تغذیه سیار خواهیم داشت. همچنین روستاهایی که دارای مشکلات کمی هستند طی دو هفته تا یک یا دو ماه حل و فصل می شوند.

بیشتر بخوانید  بند جدید در فیش حقوقی کارگران / ۶۰۰ هزار تومان به حقوق‌ها اضافه می‌شود!

وی گفت: به طور کلی اعتبار تعریف و تقسیم کار به همکاری قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، بنیاد مستضعفان ، دولت و آبرسانی استان اختصاص داشت ، ما مصوباتی داشتیم که به سرعت کار می کند یکی بعد از دیگری. “امیدواریم با توجه به قولی که به مردم داده ایم و منابع مالی تهیه شده ، این طرح بسیار بزرگ و موثر باشد ، به طوری که هم اکنون و هم سال آینده ، همه این روستاها از تنش آب و مشکلات خلاص خواهند شد. کاملا حل شده

۲۳۵۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید