استاندار البرز: پیگیری برای توسعه فضاهای آموزشی انجام شده است- اخبار البرز – اخبار استانها تسنیم


به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج ،   عزیزاله شهبازی در مراسم تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور سراسری و المپیاد جهانی ریاضی که ظهر امروز  در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همواره و به صورت مستمر در این سالن جلسات شورای آموزش و پرورش حضور داشتم، اظهار داشت: بر این اساس با حساسیت ویژه‌ای برنامه‌ها و اهداف آموزش و پرورش استان را دنبال کرده ام چرا که ایمان دارم آینده سازان کشور از این نهاد مقدس رشد و شکوفا می‌شوند.

وی افزود: رشد بسترهای آموزشی و پرورشی استان یکی از اهداف کلان ما بود و در این راستا تمامی پیگیری‌ها و اقدامات لازم را با تمام قوای استان بسیج کردیم و با نتایج بسیار خوبی نیز مواجه شدیم.

شهبازی با بیان اینکه این دانش آموزان نماد علمی از نوجوانان مستعد البرزی در مسیر توسعه استان هستند، گفت: امروز نتیجه 3 سال اقدام و برنامه ریزی در جهت رشد شاخص‌های علمی استان را مشاهده می کنیم و این دستاورد بزرگ جای بسی خرسندی دارد.

وی افزود: 4 نفر از دانش آموزان البرزی رتبه های تک رقمی در کنکور امسال را کسب کرده اند و در مجموع به نمایندگی از بیش از 500 نفر دانش آموزی که رتبه‌های زیر 3 هزار دارند در این نشست مورد تجلیل قرار گرفتند.
استاندار البرز اضافه کرد:  نگاه عالمانه‌ای که در آموزش و پرورش استان و توجهی که از سوی سایر دستگاه‌ها به سمت این نهاد معطوف شد، چنین ثمره ارزشمندی را داشت.

انتهای پیام/ی
 

بیشتر بخوانید  اشک‌های تلخ یکی از هواداران لیونل مسی مقابل باشگاه بارسلونا

دیدگاهتان را بنویسید