استاندار آذربایجان غربی تلاش زیادی برای تبدیل چهاربرج به یک شهر می کند – اخبار آذربایجان غربی – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سلاححسینعلی امیری گفت: “خوشبختانه در ماه های آخر احتیاط و امیدواری دولت ، دولت توانست ارتقا district منطقه چهار برج به یک شهر را تأیید کند ، در حالی که مسئله تقسیمات یک مسئله پیچیده ، چند بعدی و چند وجهی است.” در مراسم افتتاحیه استان چهاربرج.

وی افزود: خوشبختانه محمدمهدی شهریاری نیز یکی از معیارهای بسیار خوب ، سخت کوش ، مذهبی ، بی تکلف و سخت کوش احتیاط و امیدواری دولت است که تلاش زیادی برای پاسخگویی به خواسته های مردم چهاربرج و بارو کرده است. . “

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: متأسفانه در دو سال گذشته که این درخواست مطرح شد ، تقسیم کشور دچار مشکل شد و متوقف شد ، اما در ماه های اخیر و در اواخر دولت موضوع درخواست مردم مطرح شده و شهر اکنون مستقل است. بودجه و اعتبار. “این توزیع در اختیار او قرار گرفته و سایر دفاتر به تدریج در آن راه اندازی می شوند.

1200 نفر در خدمات دولتی در باروک و چهاربرج استخدام شده اند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: “من از همه کسانی که تا امروز تلاش کردند شهر چهار برج را تشکیل دهند قدردانی می کنم و در راس فرماندار صبور ، تیزبین ، اقتصاددان ، اجتماعی و فرهنگی آذربایجان غربی. “

مهدی عیسی زاده تأکید کرد: شورش های زیادی در پی این شیرینی است اما نباید اجازه دهیم بدخواهان با وحدت و یکپارچگی شیرینی آن را بپذیرند و بدون شک با این دو شهر باروک و چهاربرج که امروز حداقل برای آنها افتتاح شده است 1200 دختر و پسر جوان در خدمات دولتی استخدام می شوند.

بیشتر بخوانید  گناهان کبیره چیست؟

شهری با چهار برج و باروک شدن به معنای توسعه میاندوآب است

استاندار آذربایجان غربی در ادامه اظهار داشت: مردم خواستار ترویج باروک و چهاربرج برای تبدیل شدن به شهر شدند و استاندار قول پیگیری درخواست آنها را داد. با آزار و اذیت بی سابقه نماینده میاندوآب در پارلمان ، این مهم تحقق یافت.

محمدمهدی شهریاری گفت: شهر چهاربرج و بارو و اضافه شدن دو شهر در قسمت جنوبی استان به معنای توسعه میاندوآب است و در آینده آنها به فرودگاه و راه آهن و وظیفه نماینده میاندوآب نیاز خواهند داشت. سنگین تر خواهد شد و باید در حال رایزنی با نمایندگان جنوب برای یافتن فرودگاه و ادامه رسیدگی به موضوع راه آهن باشیم.

وی افزود: بدون شک هرچه مدیریت برنامه ریزی بهتر ، پیشرفت و توسعه بیشتر این منطقه و جلوگیری از مهاجرت و سرمایه گذاری در این مناطق باشد ، توسعه میاندوآب نیز افزایش و تقویت می شود.

انتهای پیام / 7548 / ش

دیدگاهتان را بنویسید