استاد البرزی در مسابقات کشوری قرآن رتبه بندی می شود



فرشتک فهمیده شنبه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این دانش آموز در ششمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و ادعیه فرهنگیان کشور مقام چهارم رشته قرائت تحقیق را کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات قرآن ، عترت و دعای تعلیم و تربیت از قدیمی ترین مسابقات قرآن کشور است که سالهاست در دوره های مدارس ، منطقه ای ، استانی و کشوری برگزار می شود. وی گفت: “از سال گذشته ، به دلیل شیوع ویروس تاج.” مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد برگزار شد.

وی گفت: در این دوره از مسابقات 10 نفر از فرهنگیان منتخب صحنه روستایی به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: شرکت کنندگان در پنج رشته قرائت ، حفظ کل قرآن کریم ، حفظ 10 جز parts ، نهج البلاغه و روش آموزش احکام مجازی به رقابت پرداختند. و ارتباط ویدیویی آنلاین در شبکه شاد.

فهمیده ادامه داد: مریم سماعی در بین 330 فرهنگی که به مرحله نهایی راه یافتند بالاترین رتبه را کسب کرد.

وی یادآور شد: ششمین دوره مسابقات قرآن ، اطهار و دعاهای فرهنگیان کشور میزبان خراسان رضوی بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این رویدادها در توانمند سازی معلمان نقش موثری دارد ، افزود: ترویج فرهنگ بردگی قرآنی و همچنین یادگیری قرآن ، تعمیق اعتقادات و اعتقادات از اهداف مسابقات قرآن برای هر دو دانش آموز است. و برای مربیان در مدارس.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: مسابقات قرآن ، عترت و نماز یکی از بهترین زمینه ها برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید  تیپ متفاوت و زیبای الهام حمیدی در آلمان

وی تاکید کرد: دانش آموزان و فرهنگیان استان البرز موفق می شوند هر ساله در مسابقات قرآن ، عترت و دعا رتبه های بالایی را در کشور کسب کنند.

استان البرز 473000 دانش آموز و 24000 فرهنگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید