استاتین ها در کاهش مرگ عروق کرونر موثر هستند – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر به نقل از پزشکی اخبار ، نتایج مطالعه جدید محققان دانشگاه کالیفرنیا ، لس آنجلس تایید کرد که بیماران دارو مصرف می کنند استاتین آنها از 41٪ با خطر کمتری در بیمارستان به دلیل مرگ استفاده می کنند وووید 19 وارونه هستند.

به گفته محققان ، استاتین آره آنها دارای اثرات ضد التهابی و تعدیل کننده سیستم ایمنی هستند که می توانند شدت بیماری را افزایش دهند وووید 19 ، که با اختلال عملکرد اعضای بدن به دلیل التهاب شدید همراه است.

مطالعات گسترده با جمعیت های مختلف که استفاده می کنند استاتین و عوارض وووید آنها 19 را ارزیابی می کنند ، کم است.

در این مطالعه ، داده های 10،541 بیمار بستری در بیمارستان وووید 19 رابطه بین استفاده را ارزیابی کنید استاتین و عوارض استفاده از آن. قبل از بستری شدن ، 42٪ افراد از استاتین استفاده می شود.

محققان استفاده سرپایی از استاتین آره، به تنهایی یا در ترکیب با داروهای ضد فشار خون ، با کاهش خطر مرگ همراه است.

یافته های این مطالعه به این نتیجه رسید که بیمارانی که استاتین آره قبل از بستری شدن در بیمارستان به یاد داشته باشید وووید احتمال مرگ آنها کمتر است و این امر به ویژه در افرادی که سابقه بیماری قلبی عروقی یا فشار خون دارند ، بیشتر دیده می شود.

استاتین آره آنها گروهی از داروهای کاهش دهنده چربی هستند که باعث کاهش بیماری و مرگ و میر می شوند صلح افراد در معرض بیماری های قلبی عروقی هستند. آنها رایج ترین داروهای کاهش دهنده کلسترول هستند.

بیشتر بخوانید  شبکه قرآنی به زودی HD / ضبط تلاوت های 4k توسط قاریان بین المللی قرآن خواهد بود

استاتین آره انواع مختلفی وجود دارد که برخی از آنها شامل می شوند آتورواستاتین، فلوواستاتین، لوواستاتین، پیتاواستاتین، پروواستاتین، روزوواستاتین و سیمواستاتین هستند.

دیدگاهتان را بنویسید