اسامی مجریانی که برای همیشه ایران را ترک کردند + عکس


به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مجری فردی است که اهداف و فعالیت های اجرا شده در برنامه را معرفی می کند. مجری وظیفه ارائه برنامه در رادیو و تلویزیون را بر عهده دارد. مجریان تلویزیون و رادیو ایران برای مردم شناخته شده هستند. برخی از مجریان نیز مانند دیگر سلبریتی ها یا افراد مشهور تصمیم به مهاجرت از ایران گرفته اند. در زیر می توانید مجریانی را ببینید که ایران را ترک کردند و در جای دیگری به فعالیت خود ادامه دادند.

نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی

نیلوفر مولایی مجری تلویزیون و رادیو که در برنامه هایی مانند امروز در شبکه پنج، اخبار تکنیک به عنوان مجری تلویزیون و رادیو حضور داشته است. به کانال تلویزیون ایران اینترنشنال پیوست.

آیدین مقیمی

مدیران

آیدین مقیمی گزارشگر معروف و محبوب تلویزیون معروف به آقای NBA ایران را ترک کرد و به ایران اینترنشنال پیوست. مقیمی با گزارش های جذاب بسکتبال خود مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

مزدک میرزایی

مدیران

مزدک میرزایی را باید یکی از برجسته ترین روزنامه نگارانی دانست که در سال های اخیر مهاجرت کرده است. او گزارشگر برجسته برنامه های فوتبال شبکه سه بود اما به ایران اینترنشنال رفت. میرزایی پس از عزیمت به اروپا در جمع رسانه ها از پیوستن خود به این شبکه خبر داد و از دستمزد ماهیانه 10 برابری صدا و سیما خبر داد.

فرشید منافی

مدیران

فرشید منافی یکی از مطرح ترین مجریان رادیو ایران بود. برنامه روی خط جوانی او آنقدر طرفدار داشت که خیلی ها معتقد بودند طرفداران این برنامه حتی از نظر شنونده از مخاطبان تلویزیون هم پیشی گرفته اند. این مجری جوان در اوج فعالیت ایران را ترک کرد و در رادیو فردا مشغول به کار شد و همچنان در رادیو پس فردا مشغول به کار است.

بیشتر بخوانید  "جاده کثیف" به کارگردانی پناه پناهی ، می تواند در این سال افشاگری کند

امید آهنگر

مدیران

امید آهنگر بازیگر سریال پرمخاطب «مالی علی» در دهه 1360 بود. سال ها در هلند تحصیل و فیلمبرداری کرد.آهنگر به همراه همسرش نوشین کنی بازیگر فیلم سام و نرگس چند سالی است که در شبکه ماهواره ای مرد و تو فعالیت می کند.

گفت محمد حسینی

مدیران

سید محمد حسینی از بازیگران مختلف بعد از انقلاب بود. او از ابتدای راه اندازی شبکه تهران تا سال 1383 مجری آن بود و برنامه هایش به ویژه با زوج سید کاظم احمدزاده مخاطبان زیادی داشت. او ابتدا به امارات و شبکه ایران پیوست، سپس به آمریکا رفت و در برنامه های ماهواره ای کار کرد. حسینی هرگز نتوانست حتی ذره ای از محبوبیت و موفقیت خود در ایران را تکرار کند و اخیراً شروع به تولید برنامه ای به نام Restart کرده است که در آن از هواداران خود می خواهد در قسمت هایی از برنامه ساختمان های دولتی را به آتش بکشند.

پسر خدا

مدیران

سینا ولی الله مجری و برنامه ریز است. ولی الله در 19 سالگی به عنوان یکی از گویندگان ثابت برنامه های زنده رادیویی انتخاب شد. وی پس از حضور موفق در رادیو به اجرای برنامه در شبکه جام و جم دعوت شد و توانست به عنوان تهیه کننده و مجری فعالیت خود را آغاز کند. این مجری در مدت حضور خود در ایران سه بار به عنوان بهترین گوینده رادیو نامزد دریافت این جایزه شد تا اینکه سرانجام در سال ۱۳۸۲ برنده این جایزه شد. سینا ولی الله در سال 1383 در سن 29 سالگی به دعوت شبکه پی ام سی مهاجرت کرد و به عنوان مدیر تولید و مجری به این سریال پیوست. اکنون او را با نمایش «کانا سابان» با پسر می شناسند.

بیشتر بخوانید  "مهروره محله حمدل" با ظرفیت مردمی به پایان رسید - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مهدی رستم پور

مدیران

اهالی ورزش مهدی رستم پور را با گزارش های ورزشی شبکه خبر، رادیو ورزش و جام جم می شناسند. در سال 2009 پس از اعزام به مسابقات جهانی کشتی در دانمارک به کشور بازنگشت و از آنجا درخواست پناهندگی داد. او به عنوان یک تحلیلگر در مطبوعات ایران شناخته می شد، اما پس از مهاجرت به عنوان گزارشگر آزاد در رادیوهایی مانند رادیو فردا و بی بی سی مشغول به کار شد.

دیدگاهتان را بنویسید