مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اسامی فوت شدگان قطار مشهد یزد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اسامی کشته شدگان قطار مشهد – یزد اسامی جان باختگان قطار + فوتی ها و اسامی کشته شدگان قطار مشهد – یزد و مجروحان در ادامه بیشتر بخوانید.

علت حادثه خروج قطار مسافربری از ریل در استان خراسان جنوبی گفت: علت حادثه در دست بررسی است و پس از مشخص شدن اعلام می شود.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از وقوع این حادثه با دستور استاندار تمامی اعتبارات کمک رسانی و صندوق های بحران به محل اعزام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تاکنون 17 دستگاه آمبولانس، 2 اتوبوس آمبولانس و 3 بالگرد امدادی از جزدا، خراسان رضوی و خراسان جنوبی به محل حادثه اعزام شده اند.

میرجلیلی خاطرنشان کرد: تاکنون 25 مصدوم با 7 دستگاه آمبولانس به بیمارستان طبس اعزام شده اند و به چند جراح و ارتوپد مرکز استان نیز کمک و خدمات رسانی سریع به این مصدومان ارائه شده است.

وی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه و اینکه متاسفانه اجساد برخی از هموطنان قابل شناسایی نبوده و دچار قطع عضو شده ایم. بر اساس آمار تایید شده از سوی مدیریت بحران استان 7 نفر جان باختند. اما این تعداد ممکن است افزایش یابد.”

اسامی مصدومان حادثه ریلی مشهد – یزد اعلام شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیریند صبح امروز به همراه سرپرست معاونت درمان دانشگاه به بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس رفت و دستور بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و تیم های تخصصی پزشکی برای مداوای مصدومان این حادثه را صادر کرد. در مشهد – تصادف قطار مسافری در یزد.

سید محمد موسوی میرزایی در گفتگوی تلفنی با وزیر بهداشت، خواستار حضور فعال آمبولانس پیش بیمارستانی و کادر پزشکی متخصص برای ارائه خدمات به مصدومان حادثه در بیمارستان شهید مصطفی خمینی طبس، اقدامات گزارش اورژانس، اقدامات تشخیصی شد. از جمله سی تی اسکن و سونوگراف اطلاعاتی در مورد آسیب ها و مراقبت از بیمارستان های خاص بیرجند و فردوس برای درمان ارائه کردند.

بیشتر بخوانید  تصادف خونین در جاده رفسنجان ۱۳ مصدوم بر جای گذاشت

گفتنی است تاکنون 40 مصدوم در بیمارستان طبس بستری شده اند که متاسفانه بر اثر این حادثه 17 نفر در دم جان باختند.

مجتبی کلدی سخنگوی اورژانس کشور اسامی 43 مصدوم حادثه پرش قطار مشهد – یزد را اعلام کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *