اسامی سه والیبالیست نوجوان کشته شده حادثه تصادف امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳


photo 2024 09 09 13 05 52

حادثه دلخراش در راه بازگشت از مسابقه / سه والیبالیست نوجوان جان باختند

🔹۳ والیبالیست نوجوان فارس در سانحه رانندگی جان باختند

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان:‌

🔹پس از انجام دیدار دوستانه والیبال بین شهرستان های جهرم و خفر این تصادف دلخراش رخ داد.

🔹امیر رضا مصلحی نژاد،‌ امیر رضا حیدری و مهدی عباسی سه واالیبالیست نوجوان فارس بودند که در راه باز گشت از مسابقه دچار سانحه رانندگی شدند و جان خود را از دست دادند.

در یک حادثه دلخراش، سه والیبالیست نوجوان از استان فارس جان خود را در نتیجه سانحه رانندگی از دست دادند. این اتفاق پس از پایان یک دیدار دوستانه والیبال بین شهرستان‌های جهرم و خفر روی داد و باعث شوک و اندوه عمیق در جامعه ورزشی و خانواده‌های آن‌ها شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس با تأیید این خبر گفت: “امیر رضا مصلحی نژاد، امیر رضا حیدری و مهدی عباسی سه والیبالیست نوجوان بودند که در راه بازگشت از مسابقه، دچار سانحه رانندگی شدند.” این حادثه نمادی از خطرات جاده‌ای است که ورزشکاران و نوجوانان را در مسیرهای ورزشی تهدید می‌کند و بر اهمیت امنیت جاده‌ها و رعایت قوانین رانندگی تأکید دارد.

فقدان این سه جوان که هنوز در آغاز مسیر زندگی و ورزش خود بودند، نه تنها به خانواده‌های آن‌ها بلکه به جامعه ورزشی فارس و ایران لطمه خورده و موجی از ناراحتی و همدردی را در میان ورزشکاران و مردم ایجاد کرده است. یاد و خاطره این والیبالیست‌ها همیشه در یادها باقی خواهد ماند و تلاش‌ها برای بهبود ایمنی در جاده‌ها باید ادامه یابد تا از بروز چنین حوادث تلخی جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید