مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اسامی برندگان پژو پارس امروز با کد ملی مرداد ۱۴۰۱ + ایران خودرو پژو پارس tu5

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



اسامی برندگان پژو پارس امروز با کد ملی مرداد 1401 + ایران خودرو پژو پارس tu5 اسامی برندگان و اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی مرحله 20 و نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای مادران دو فرزند با کد ملی در ادامه مطلب آمده است.

امروز 11 مرداد ماه 1401 قرعه کشی فروش فوق العاده امروز ایران خودرو و جایزه یکپارچه خودروهای برنده پژو پارس با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد که نتایج به شرح زیر است.

در فاز دوم فروش فوق العاده، پیش فروش، مشارکت در تولید عادی و ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانان، 27 محصول خودروسازان کشور از جمله ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، آرین پارس موتور، فردا موتور و خودروهای ایلیا در قالب فروش عادی سوپر، پیش فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده ها و جوانان جمعیت

به گفته سخنگوی وزارت امنیت، در این دور فروش حدود 77 هزار خودرو پیش بینی می شود.

همچنین بر اساس اعلام مجری طرح سامانه یکپارچه توزیع خودرو تا ساعت 14 روز یکشنبه بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کردند. گفته می شود در بازه زمانی معین در هر دقیقه به طور متوسط ​​7000 درخواست ثبت شده است

بر اساس گزارش ها در این مرحله از فروش خودرو 6 میلیون و 57 هزار نفر شرکت کردند که باید 104 هزار خودرو به آن افراد اختصاص یابد.

این سوال نشان می دهد که تقاضا برای خرید خودرو در بازار ایران بسیار زیاد است. این تقاضا زمانی به اوج خود رسید که اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد بسیاری از این خودروها به بالای 100 میلیون تومان رسید.

بیشتر بخوانید  شرط صعود دلار به کانال ۳۰ هزار تومان

👇 لیست برندگان 👇

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *