اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری مرداد ۱۴۰۱


ثبت نام ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد رهگیری مرداد 1401 سایت برنده قرعه کشی ایران خودرو و نتایج تخصیص یکپارچه خودرو، اسامی برندگان با کد رهگیری و کد ملی و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد رهگیری در ادامه مطلب آمده است.

امروز 11 مرداد 1401 با حضور نهادهای نظارتی قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو و تخصیص بی نظیر خودروهای دارای کد ملی و کد رهگیری انجام شد که نتایج به شرح زیر است.

اسامی برندگان مرحله دوم قرعه کشی خودروهای عرضه شده در سامانه یکپارچه شامل نتایج قرعه کشی آنی فروش خودرو ایران خودرو امروز شنبه 11 مرداد ساعت 17 اعلام می شود.

قرعه کشی مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه دیروز 10 مردادماه ساعت 10 صبح برگزار شد و این قرعه کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام شد و نتایج قرعه کشی امروز اعلام می شود. ، یکشنبه 2 مرداد 1401.

بر اساس گزارش ها در این مرحله از فروش خودرو 6 میلیون و 57 هزار نفر شرکت کردند که باید 104 هزار خودرو به این افراد واگذار شود.

این سوال نشان می دهد که تقاضا برای خرید خودرو در بازار ایران بسیار زیاد است. این تقاضا زمانی به اوج خود رسید که اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد بسیاری از این خودروها به بالای 100 میلیون تومان رسید.

لیست برندگان

بیشتر بخوانید  دلیل هندی‌ها برای برگشت کیوی وارداتی ایران چه بود؟

دیدگاهتان را بنویسید