اساسی ترین محور رسالت قرآن ، تجلی خداوند در خلقت است



ایسنا / لرستان نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اساسی ترین محور تفکر قرآنی تجلی خداوند در خلقت است.

آیت الله احمد مبلاگی امروز شنبه ، 17 ژوئیه ، به اساتید دانشگاه آزاد بروجرد در دانشگاه آزاد امام خمینی گفت: “مهمترین و اساسی ترین محور در مورد اندیشه قرآن ، تجلی خداوند در خلقت است.

وی اظهار داشت: خداوند در انسان های بیشماری و در طبیعت به عنوان یک محقق تجلی می کند و دنیا پر از مظهر خداست که باید توجه ویژه ای به آن شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: خداوند متعال منحصراً در قرآن تجلی می کند که باید با خواندن قرآن و درک صحیح آن به آن دست یابیم.

آیت اللهی افزود: برخی افراد خلاصه دینداری و دینداری را در مسجد دارند ، این مسجد ایجاد شده است تا یاد خدا در جامعه گسترش یابد ، خدا نباید منحصر به مسجد باشد.

وی گفت: دانشگاه آزاد بروجرد با سرمایه انسانی خوب و توانمند یکی از واحدهای دانشگاهی پیشرو در کشور است ، توسعه دانشگاه آزاد بروجرد به دلیل مدیریت قوی و انضباط کارگری مستمر است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ارائه خدمات به دانشگاه آزاد بروجرد از طریق کلینیک های دندانپزشکی و کلینیک های خاص جامعه ، هدایت دانش و دانش به جامعه و زندگی مردم باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله مبلاگی گفت: دانشمندان و دانشمندان بزرگی در این خاک رشد کردند ، نمونه بارز علمای بزرگ اسلام آیت الله بروجردی (ره) است که بسیاری از شخصیت های بزرگ ایران در مکتب وی بزرگ شدند.

بیشتر بخوانید  فروش اقساطی خودرو دایون Y7 از امروز ۱۱ مرداد آغاز شد+ قیمت

وی گفت: 14 واحد دانشگاهی و آموزشی در بروجرد فعالیت می کنند و باید تاریخ غنی بروجرد در دوران صفویه و قاجار استخراج و به نسل جدید ارائه شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: بروجرد در آخرین دوره صفویه و اوایل قاجار هنر و زیبایی او در خانه ها و مساجد تاریخی کامل شد که با حمایت و نگهداری از این بنا و تحقیق و توسعه ، نسلهای بعدی مزایای این میراث کهن.

آیت الله مبلاگی خاطرنشان کرد: مدرسه حجتیه بروجرد نمادی از دانش در مورد بروجرد است که در آن بزرگانی مانند شیخ انصاری زندگی و تدریس می کردند ، این نماد دانش بروجرد باید با تلاش مقامات ملی ، استانی و شهرستانی احیا شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید