از نقطه نظر عدالت در حاشیه نشینی صیاد شیرازی به سرزمین شخصیت های فرهنگی در هفت بگ علوی ، کرمان



ایسنا / کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان با تأکید بر اینکه باید قاطعانه با حاشیه نشینی برخورد کنند ، گفت: اگر خانه ای مسکونی در منطقه صیاد شیرازی وجود دارد ، طبق کمیسیون های ماده 99 یا 100 عمل کنید.

شورای خزانه داری استان کرمان صبح امروز هجدهم ژوئیه گفت: “یدولا موحد” ما نباید مشکلات را حل نکنیم بلکه باید مشکلات را از طریق تحقیقات تخصصی و سنجش پیامدها و در چارچوب قانون حل کنیم.

وی همچنین از موضع دستگاه در حاشیه سازی صیاد شیرازی گفت: شهرداری باید با همکاری دستگاه مربوطه نسبت به جلوگیری ، جمع آوری و ریشه کن کردن اثرات اشغالگری اقدام کند ، در حالی که دستگاه های خدمات رسان (آب ، برق ، و غیره) شاخه های غیر مجاز دارند. در اسرع وقت در این قسمت برش بزنید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با تأکید بر اینکه باید قاطعانه با حاشیه نشینی برخورد کنند ، گفت: اگر خانه ای مسکونی در منطقه صیاد شیرازی وجود دارد ، طبق کمیسیون های ماده 99 یا 100 عمل کنید.

وی از عزم قوه قضائیه برای مقابله با حاشیه سازی صحبت کرد و افزود: متأسفانه منطقه صیاد شیرازی در حال تکامل است و نهادها باید مطابق قانون عمل کنند ، بنابراین با برنامه ریزی دقیق و حداقل پیامدهای اجتماعی این مسئله را پایان دهید. ” مردم.

به گزارش ایسنا ، اسکندری مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه در مورد زمین تعاونی فرهنگیان در منطقه هفت باغ علوی گفت: این زمین توسط شخص حقیقی خریداری شده و مدارک لازم را دارد.

بیشتر بخوانید  کاهش قیمت 50 تا 75 میلیونی محصولات مدیران خودرو + قیمت جدید

وی مساحت این زمین را 12 هکتار می داند و اظهار داشت: در اواخر سال 96 شرکت تعاونی فرهنگیان آن را خریداری کرد و سند رسمی را شرکت تعاونی می نامند اما گواهی واگذاری زمین به حدود 500 نفر از فرهنگیان داده شد و این زمین به قسمتهای زیر تقسیم شده است: 500 متر از هم جدا شده اند.

به گزارش ایسنا ، طبق قوانین جدید ، هیچ ویلا باغی نباید در طول محور هفت باغ علوی کمتر از 1500 متر باشد و این امر مشکلاتی را برای شرکت تعاونی فرهنگیان ایجاد کرده است. در این جلسه تصمیم بر این شد که مطالعات تخصصی بیشتری در مورد این موضوع انجام شود. جلسه بعدی در این شورا برگزار می شود و زمین شرکت تعاونی فرهنگیان مشخص می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید