از معرفی عجیب ترین ایده ها برای قطع برق تا آیین های تاکسی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش روابط عمومی رادیو صبا ، برنامه “بیشترین” هر هفته به منظور ارائه بهترین های ایران در مناطق مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، هنری و گردشگری توسط شاهین جمشیدی اجرا می شود. این هفته به سمت قطع برق اخیر و قطعی برق می رود.

افزایش دما و روشن شدن زود هنگام تجهیزات خنک کننده ، خشکسالی و بیش از حد کارکرد چاه های برق و همچنین خاموش شدن نیروگاه های برق آبی ، ممکن است دلیل کمبود برق و قطعی های اخیر باشد ، اما مقامات ، هنرمندان و مردم نظرات مختلفی در مورد شماره. Tarinha این نظرات را برای رای گیری زنده در روز جمعه ، 16 ژوئیه در اختیار عموم قرار خواهد داد.

بخش ویژه ای از مخاطبان به نام “زرشک طلایی” به شنوندگانی اختصاص دارد که در طول هفته نام و صدای خود را از طریق فضای مجازی ثبت می کنند. این بخش توسط شهره احمدوند اجرا می شود.

فاطمه تاباین ، یکی از محققان برنامه ، مسئول اجرای ستون “بیشترین افراد جهان” است که گفته می شود بزرگترین شنونده در جهان است.

برنامه “بیشتر” جمعه ساعت 17:00 با پخش نازنین حاج سیفولا با اجرای شاهین جمشیدی با مطالعه فاطمه تابئین و شور احمدوند ، نویسندگی فرزانه عرفانی و هماهنگی بابک شکری پخش می شود.

از معرفی عجیب ترین ایده ها برای قطع برق تا مراسم تاکسی

آشنایی با آیین تاکسی در نمایش “چه خبر”

برنامه “چه خبر” که برای آگاهی بخشی و تشویق روی آنتن می رود ، جمعه ، 25 تیرماه با مضمون “آداب تاکسی” همراه خواهد بود.

در توضیحات اضافی این برنامه آمده است:

بیشتر بخوانید  المپیک 2020 توکیو|فروغی: فعلا اولویت برای من حفظ رنکینگ است/ تا قبل از مسابقات هند رقبا روی ما حساب نمی‌کردند- اخبار رشته های ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

“تاکسی وسیله ای اجاره ای است که بیشتر برای مسافرت های کوتاه مدت در داخل شهر استفاده می شود. نکته ای که همیشه باید در استفاده از این وسایل حمل و نقل عمومی به خاطر داشته باشید این است که تاکسی ها ماشین شخصی ما نیستند ، بنابراین نمی توانیم همانطور که می خواهیم در تاکسی ها بنشینیم ، این یک عادت بد است که بعضی از مسافران مجبورند فضای زیادی را اشغال کنند.

در داخل برخی از تاکسی ها ، احتمالاً دیده اید که گوشه داشبورد روی یک کاغذ نوشته شده است که لطفاً با تلفن همراه خود صحبت نکنید. یکی از آزار دهنده ترین موارد آلودگی صوتی در تاکسی ، تماس های تلفنی است. ممکن است بگویید تماس بسیار ضروری است و بعداً نمی توان پاسخ داد ، اما راننده و مسافران چه گناهی دارند که مجبور هستند مدت طولانی به مکالمات شخصی ما گوش دهند؟

“برنامه” چه خبر “یک نمایش طنز با موضوع تشریفات تاکسی و احترام متقابل بین رانندگان و مسافران ، امکانات تاکسی ، تعرفه ها است …”

مقدمه “(شناسایی و انتخاب خبر) ،” در مورد ما چه خواهید گفت “(بخشی برای خبرگان در قالب طنز) ،” دیوانچه “(اجرای شعر طنز برای اخبار منتخب) و” این به چه معناست “( خلاصه و دلیل انتخاب خبر) بخشها تنوع این برنامه را تشکیل می دهد.

برنامه کمدی “چه کبار” پنجشنبه و جمعه از ساعت 11:30 به تهیه کنندگی و نویسندگی مهدی استاد احمد و گویندگی سجاد شهرابی از 105.5 مگاهرتز FM پخش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید