از فرانسه تا سوئیس| بهترین مکان‌های دیدنی 3 کشور فرانسه، چک و سوئیس



آنچه دیگران می خوانند:

هر فردی برای سفر خود دلیل خاصی دارد، اما اروپا همیشه بزرگترین گروه مسافران را به خود جذب می کند. از آنجایی که فصل سفر است، ممکن است بخواهید به اروپا سفر کنید. در اینجا نقاط گردشگری 3 کشور فرانسه، جمهوری چک و سوئیس را به شما می گوییم تا بتوانید سفر خود را راحت تر برنامه ریزی کنید.

جاذبه های فرانسه

فرانسه یکی از محبوب ترین کشورها برای سفر است. همه شما معروف ترین جاذبه های این کشور مانند برج ایفل، موزه لوور، طاق پیروزی، کلیسای نوتردام و غیره را می شناسید. اگر قصد شرکت در تور فرانسه شما باید در پاییز ویزای شینگن بگیرید.

1. پل میلو: این پل که توسط نورمن فاستر طراحی شده است، در جنوب این شکاف و بر روی رودخانه تان قرار دارد.

2. جزیره مونت سنت میشل: این جزیره جزر و مدی کوچک در سواحل نرماندی واقع شده است. در این جزیره کلیسای بندیکت نورمن در بالای جزیره قرار دارد و در اطراف آن خیابان ها و خانه هایی به سبک معماری شهرهای قرون وسطایی قرار دارد.

3. شهر انسی: این شهر در رشته کوه های آلپ و در انتهای شمالی دریاچه آنسی واقع شده است. این شهر قرون وسطایی توسط کانال های کوچکی به چند قسمت تقسیم شده است. مهمترین جاذبه آن ساختمانی به نام Palais de IIsle است که در وسط کانال قرار دارد.

4. شهر استراسبورگ: یکی دیگر از شهرهای قرون وسطایی فرانسه، شهر زیبای قدیمی استراسبورگ است که دارای خیابان های سنگفرش شده باریکی است که در دو طرف خیابان با ساختمان های چوبی رنگارنگ ردیف شده اند.

بیشتر بخوانید  همه آن‌چه که باید راجع به بیمه سلامت بدانید

5. کلیسای جامع ریمز: تاجگذاری پادشاهان فرانسه در این کلیسا انجام شد. ساخت این ساختمان خیره کننده به سبک گوتیک از سال 1211 تا 1375 به طول انجامید.

ZKA

جاذبه های چک

پراگ، پایتخت جمهوری چک، به عروس اروپا معروف است. اگر بخواهید تور چک پاییزی بهتر است بدانید جمهوری چک پر از جاذبه های دیدنی است.

1. قلعه پراگ: پیشنهاد می کنیم اولین جایی که بازدید می کنید قلعه باشکوه پراگ است. این قلعه باشکوه در سال 880 بعد از میلاد توسط شاهزاده Borivoj ساخته شد و مانند یک شهر کوچک در قلب پراگ است. با قدم زدن در این قلعه می توانید دنیای قدیمی را از نزدیک لمس کنید.

2. پل چارلز: با عبور از این پل، یاد فیلم هری پاتر در هاگوارتز می افتید. این پل در زمان سلطنت چارلز به عنوان یادبود ساخته شد و یکی از محبوب ترین مکان ها برای گردشگران است.

3. ساعت نجومی: یکی از قدیمی ترین ساعت های جهان در پراگ قرار دارد و یکی از نمادهای جمهوری چک است. درست در کنار این ساعت 4 مجسمه وجود دارد که هر کدام نماد مرگ، غرور و حسادت است.

4. محله یهودیان: محله Josfovo در پراگ برای یهودیان است. این منطقه برای قرن ها منطقه فقیر نشین بوده و از اواخر سال 1800 میلادی به آن توجه ویژه ای شده است. با توجه به کلیساها و بافت آن، این محله اکنون یکی از جذاب ترین محله های دیدنی پراگ محسوب می شود.

5. رودخانه ولتاوا: یکی از مهم ترین جاذبه های پراگ رودخانه ولتاوا است که در مرکز شهر پراگ قرار دارد و جمهوری چک را به دو قسمت تقسیم می کند.

بیشتر بخوانید  بازی های المپیک 2020 توکیو شکست تیم ملی والیبال ژاپن مقابل ایتالیا / آتزوری ، ایران ایران + جدول - اخبار والیبال | بسکتبال | هندبال - تسنیم

ERER

جاذبه های سوئیس

همانطور که می دانید سوئیس یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری در جهان است. در اینجا 5 جاذبه آن را به شما معرفی می کنیم تا در صورت تمایل از آن دیدن کنید تور سوئیس شرکت کن حتما بهشون سر بزن

1. سنت موریتز: اگر به اسکی و ورزش های زمستانی علاقه دارید، جایی بهتر از سنت موریتز پیدا نخواهید کرد. یخچال های طبیعی، دریاچه های شفاف و تمیز، جنگل های کوهستانی و غیره. آنها سنت موریتز را به بهشت ​​برفی تبدیل کرده اند که گردشگران را به خود جذب می کند.

2. برن: یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر تاریخی برن است که ترکیبی از تاریخ باستانی با امکانات رفاهی مدرن است. تاریخچه این شهر به قرن 14 یا 15 باز می گردد.

3. آبشار راین: بلندترین آبشار اروپای مرکزی، آبشار راین در سوئیس واقع شده است. دهانه این آبشار حدود 150 متر است و در خرداد و تیر ماه پرتلاطم ترین حالت خود را نشان می دهد. در این ماه ها ارتفاع آبشار به بیش از 20 متر می رسد.

4. دریاچه لوگانو: این شهر و دریاچه لوگانو در نزدیکی مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارند. اگر بخواهیم منظره دریاچه را توصیف کنیم باید بگوییم که در میان کوه به رنگ آبی ناب است و به دلیل شیب ملایم کوه چندین ساختمان زیبا در دامنه آن دیده می شود.

5. زوریخ: اگر می خواهید کالاهای با کیفیت بخرید یا دوست دارید در خیابان های سنگفرش و رنگارنگ قدم بزنید، زوریخ بهترین انتخاب برای شماست. دریاچه زوریخ در شمال غربی این شهر قرار دارد. در این شهر یک باغ وحش منحصر به فرد نیز وجود دارد که در آن 360 گونه حیوان وجود دارد.

بیشتر بخوانید  از ساماندهی مسافران شخصی گرفته تا رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس

24adff6c-d574-4ba9-a62e-4da6c8582a3d

اخرین حرف

پیشنهاد می کنیم در تور فرانسه شرکت کنید چرا که این تور یکی از ارزان ترین و با کیفیت ترین تورهای اروپایی است.

آژانس ژیوار یکی از آژانس های ثبت نام سفارت فرانسه است که می توانید از طریق آژانس جیوار برای 100% ویزای خود اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جیوار مراجعه کنید و یا با شماره 021 54795000 تماس بگیرید.

* مطلب فوق یک گزارش تبلیغاتی بوده و سایت خبری شامانف هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد….


دیدگاهتان را بنویسید