از ظرفیت‌های ایجاد شده جدید، برای بهبود شاخص‌های نقدینگی و بهره‌وری استفاده می‌کنیم



امیررضا نخعی در نمایشگاه بین المللی شمال کشور گفت: امروز آنچه در گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه های خودرویی مانند مشهد و شمال مشهود است، استفاده بهینه از پتانسیل این گروه خودروسازی است.

وی با اشاره به تاکید مدیرکل گروه خودروسازی سایپا مبنی بر تعریف صحیح فرآیندها و فعالیت ها به منظور افزایش بهره وری مدیریت سیستم، فرآیندهای شیشه سایپا را نیز به همین ترتیب مورد بحث قرار داد و گفت: با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده، امروز شاهد آن هستیم که با استفاده از پتانسیل گروه صنعت خودروسازی سایپا و با تمرکز بر حوزه تحقیق و توسعه می توان اتفاقات بسیار خوبی را رقم زد.

نخعی افزود: اتفاقات بسیار خوبی در حوزه تولید در حال رخ دادن است و شیشه سایپا که در سال 1381 عرضه شد و حدود 25 سال از عمر آن می گذرد، امروز با تمام تلاش ها به ظرفیت مناسبی رسیده است.

وی گفت: امسال برای سومین ماه است که این شرکت با 100 درصد ظرفیت خود کار می کند، بنابراین در خرداد و تیرماه رکورد تولید را شکست و این در کنار تولید عینک های افترمارکت اتفاق بسیار خوبی است. .

مدیرکل شیشه سایپا با اشاره به اینکه در حال حاضر در حال دریافت سفارشات شیشه ای هستیم که برای ما ارزش افزوده داشته است، خاطرنشان کرد: این شرکت می تواند جایگاه ویژه ای در بین رقبا داشته باشد، بنابراین استفاده از سیستم های مکانیزه جدید و ساخت یافته در حوزه های مختلف تولید و کیفیت به ویژه فروش یکی از مواردی است که از ابتدای کار به آن توجه شده است.

بیشتر بخوانید  "خیمه گاه" از شبکه تلویزیونی قزوین پخش می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی در خصوص شرکت شیشه سایپا در نمایشگاه شمال گفت: هدف از شرکت در این نمایشگاه توسعه بازار شیشه زاپاس در این استان بود که نتایج مطلوبی به همراه داشت و مذاکرات و تعاملات خوبی با توزیع کنندگان و بزرگترین مصرف کنندگان شیشه داشتیم. شیشه خودرو نیز در نمایشگاه خودرو مشهد نیز پس از مدت ها موفق به عقد قراردادهای قابل توجهی برای محصولات خود از استان خراسان شد.

نخعی گفت: علاوه بر انجام تعهدات، از ظرفیت های جدید ایجاد شده برای ارتقای شاخص های نقدینگی و بهره وری شرکت استفاده می کنیم.

سایپان نیوز

دیدگاهتان را بنویسید