از سهام عدالت غافل نشوید!



در حالی که در فصل برگزاری مجامع عمومی سالانه شرکت های ثبت شده هستیم ، فرصت حضور سهامداران عادل ، که روش مستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده اند ، در جلسات 36 شرکت سرمایه گذار سهام عادلانه فراهم شده است.

به گزارش ایسنا ، طبق تصمیم هیات عالی بورس و اوراق بهادار ، کلیه سهام دارای حق عدالت مستقیماً از کلیه حقوق و مزایای سهامداری (از جمله فرصت حضور در جلسه ، رأی دادن و …) برخوردار می شوند. به این ترتیب ، این افراد می توانند شخصاً در جلسات عمومی 36 شرکت سرمایه گذار در سهام شرکت کرده و با استفاده از رای خود در تصمیمات این شرکت ها شرکت کنند.

به گفته محسن انصاری مهیاری – مدیر نهادهای نظارتی ناشران ، شرکت های سرمایه گذاری سهام – باید اطلاعات مربوط به سهامداران عدالت را به طور مستقیم و سایر سهامداران از شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه برای اوراق بهادار و در سیستم سهامداران آن برای برگزاری جلسات دریافت کنند.

براساس این گزارش ، حدود 19 میلیون نفر از 49 میلیون سهامدار عدالت در روند آزادسازی این سهام روش مستقیم مدیریت سهام خود را انتخاب کرده و به سهامداران مستقیم 36 شرکت علاقه مند به عدالت تبدیل شده اند. بنابراین می توانند در جلسات عمومی سالانه شرکتهای مذکور شرکت کنند.

لازم به ذکر است که بورس ها سالانه جلسه ای را برای تصمیم گیری در مورد میزان سود سهام تشکیل می دهند که نتیجه آن سود مجمع است. سود ، که شامل سرمایه گذاران صاحب سهام این شرکت تا تاریخ جلسه است.

بیشتر بخوانید  عمل زیبایی ترلان پروانه روی صورتش غوغا کرد

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید