از ساماندهی مسافران شخصی گرفته تا رفع مشکلات رانندگان اتوبوس شهری بندرعباس



ایسنا / هرمزگان رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اظهار داشت: در طرح ساماندهی خودروهای سواری شخصی ، رانندگان با شرایط لازم می توانند کد فعالیت پارک حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

حسین اخلاقی صبح امروز (هفتم تیرماه) با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خودروهای شخصی اظهار داشت: رانندگان واجد شرایط می توانند کد ناوگان حمل و نقل عمومی را از سازمان دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت و توسعه خدمات حمل و نقل عمومی و همچنین ساماندهی اتومبیل های سواری شخصی ، این سازمان تعداد محدودی پروانه کار موقت را برای خودروهای شخصی واجد شرایط صادر کرده است.

اخلاقی افزود: با افزایش خودروهای سواری شخصی برخی از دارندگان خودرو بدون رعایت ضوابط قانونی اقدام به جابجایی مسافران كرده اند و رانندگان در این صنف نیاز به اخذ مجوز از سازمان دارند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه متخلفان در صورت عدم دریافت اجازه از مسافران شخصی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می شوند ، گفت: رانندگان متقاضی می توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان ، واحد تجدید مراجعه کنند ترمینال مسافربری خلیج فارس.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به رشد حمل و نقل بین شهری تحت نظارت سازمان گفت: هدف تأمین هرچه بیشتر رفاه و آسایش شهروندان است.

اخلاقی خاطرنشان کرد: شرکت ملی نفت برای خودروهای سواری شخصی با احتراق مضاعف شرایط ویژه ای در نظر گرفته است تا رانندگان واجد شرایط فقط با مراجعه به وب سایت gcr.niopdc.ir ثبت نام و نوبت خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید  شکست عشقی بهنوش طباطبایی پس از طلاق

حل مشکلات رانندگان اتوبوس های شهری بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است / رانندگان از عقد قرارداد خودداری می کنند

معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: پیگیری مشکلات رانندگان اتوبوس این سازمان یک دستور کار جدی است.

سیدرضا بیگ زاده در جلسه ای با رانندگان معترض که مدیران و معاونان سازمان نیز در آن حضور داشتند گفت: برخی از مشکلات این افراد مربوط به گذشته است و حل آنها قبل از اعتراضات در دستور کار سازمان قرار داشت. “

وی یکی از خواسته های رانندگان در ابتدای رالی را عقد قرارداد با پیمانکار عنوان کرد و در این زمینه نیز گفت: براساس هماهنگی و درخواست پیمانکار مربوطه قرارداد کلیه رانندگان آماده است رانندگان خود را امضا و تحویل دهند ، اما رانندگان از تساوی قرارداد برای تسریع در تصمیم گیری خودداری کردند.

بیگ زاده افزود: با توجه به اینكه این رانندگان دو ماه (اردیبهشت و خرداد امسال) با حقوق معوق دارند ، بر اساس اقدامات بعدی پیمانكار مربوطه ، شركت موظف به پرداخت مطالبات رانندگان است.

انتهای پیام
معاون سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در مورد پرداخت حق بیمه معوق رانندگان نیز خاطرنشان کرد: “هماهنگی های لازم جهت پرداخت در اسرع وقت با معاونت مالی و اقتصادی سازمان انجام شده است. شهرداری بندرعباس ، و این موضوع تا پایان ماه جاری تکمیل می شود. “
بیگ زاده از عزیمت این رانندگان در روزهای اخیر خبر داد و گفت: به منظور ادامه خدمات رسانی به شهروندان ، از رانندگان باتجربه و شهرداری برای کار روی خط استفاده می شود و تصمیم به ترک کار و عدم حضور راننده گرفته می شود. “

بیشتر بخوانید  6 رونمایی بزرگ در نمایشگاه طلا و جواهر شیراز

دیدگاهتان را بنویسید