مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

از روز سه شنبه بدون اتومبیل بانوان در اردبیل شروع کنید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتردر مراسمی که سه شنبه شب در استراحتگاه برگزار شد شورابیل دوچرخه سواران زن به منظور بهبود سلامت خود در مسیری هفت کیلومتری انجام شدند شورابیل در مسیر مشخص شده دوچرخه سواری کنید و در حضور کارمندان و عموم مردم شعار سلامتی زنان و خانواده را سر می داد.

شهردار اردبیل در این مراسم گفت: سرمایه گذاری در ارتقا بهداشت عمومی به ویژه برای زنان از مزایای ویژه ای برخوردار است و هیچ کس قبل از این برنامه ها آسیب نمی بیند.

حمید لطف الهیان گفت: زیرساخت های لازم برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و دوچرخه سواری در رینگ شورابیل تاسیس شده است و ما آماده ایم تا ایستگاه های بیشتری برای ورزش صبح و بعد از ظهر برای زنان فراهم کنیم تا حضور آنها را برای تقویت سلامتی و افزایش نشاط ایجاد کنند.

وی اظهار داشت: سلامت جامعه زنان سلامت هر یک از اعضای خانواده را تعیین می کند و نباید از این امر غافل شویم ، زیرا زنان ما پس از ساعت ها در خانه و اداره و یا در منزل به چنین فعالیت های پر انرژی نیاز دارند.

شهردار اردبیل افزود: شرایط موجود در مجموعه شورابیل و سایر مناطق شهری را نیز فراهم کرده ایم تا زنان بدون هیچ نگرانی و با رعایت کامل ایمنی و آرامش بتوانند به ورزش بپردازند. در این راستا با همکاری هیئت دوچرخه ، طرح سه شنبه بدون اتومبیل که قبلا برای آقایان اجرا شده بود ، کار می کند و برای زنان.

لطف اللهیان دوچرخه را یکی از ابزارها و امکانات برای بهبود فضای عمومی شهر و همچنین سلامتی و رفاه حال هر شهروند اعلام کرد و ادامه داد: طبق برنامه اعلام شده ایستگاه های دوچرخه به شهروندان در مناطق مختلف شهر بصورت رایگان.

بیشتر بخوانید  تمبر مرکز شرط بندی در علی آبادکتول - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان كرد: ما در شهرداری آمادگی اجرای این طرح را داریم و لازم است با حضور سرمایه گذاران و حامیان مالی در هیئت دوچرخه به طور كامل و كامل در نقاط مختلف شهر اجرا شود. “

شهردار اردبیل افزود: در کنار توسعه دوچرخه سواری ، ما آمادگی داریم در بحث شناسایی استعدادهایی که در آن سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می تواند تعامل بهتری در این زمینه ایجاد کند ، به هیئت دوچرخه سواری کمک کنیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *