از خادمان نماز جمعه سیرجان تقدیر شد



به گزارش ایرنا ، امام جمعه سیرجان در این مراسم گفت: نماز جمعه محور وحدت و همبستگی با بدخواهان نظام اسلامی است و این نماز سیاسی و عبادی محکم ترین پایه و مهمترین مرکز وحدت ملی است انسجام اسلامی و به عنوان مرکز یک جامعه مذهبی با شکوه. “و سیاست هفتگی مردم در دستور کار قرار گرفته است.

حجج الاسلام سید محمود حسینی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با استفاده از شگردهای نزاع داخلی ، افزایش مطالبات غیر منطقی ، گسترش ناکارآمدی حکومت اسلامی و ایجاد کشمکش و تشنج در تلاشند تا فاصله بین مقامات رژیم و مردم را برطرف کنند. “این دشمنان نتوانسته اند به اهداف شوم خود برسند.

ائمه جمعه استان کرمان رئیس شورای سیاسی جمعه نیز نماز جمعه را نمادی از وحدت و یکنواختی در اطراف قرآن دانست و گفت: نماز جمعه وحدت در جامعه است و جامعه ای که نماز جمعه در آن برگزار می شود با وحدت رعایت می شود. وحدت مبتنی بر توحید که یکی از شاخه های این استان است از جمله تأثیرات نماز جمعه است.

حجت الاسلام سید محمد جعفری افزود: آئین سیاسی خصمانه و عبادی نماز جمعه در استان کرمان معمولاً در 56 نقطه استان برگزار می شود و آگاهی از وحدت و یکپارچگی جامعه ، ارتباط با نسل جوان و ارتقا promotion خانواده از اولویت های اصلی است. برنامه های نماز جمعه. “

وی افزود: ائمه جمعه در رفع مشکلات مردم ، ترویج فرهنگ اخلاق در جامعه و تقویت وحدت بین اقشار مختلف مردم و کارمندان نقش اساسی دارند و قطعاً مجریان و شرکت کنندگان در نماز جمعه نقش مهمی در برکت دادن نماز دارند. “

بیشتر بخوانید  دو روش جدید درمان کرونا به تایید سازمان بهداشت جهانی رسید

این مراسم با مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) به مناسبت ولادت امام علی النقی (ع) همراه بود.

شهر سیرجان در 175 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید