از توزیع لوازم التحریر تا بسته های معیشتی از ستاد فرماندهی امام


رحمان هادی نژاد امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: قرارگاه جهاد ستاد اجرایی فرمان (RA) همزمان با تعطیلات غدیر و گوربان ، غذای گرم را طبخ و بین نیازمندان توزیع می کند.

دبیر ستاد جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان زنجان با بیان اینکه این ستاد 40 هزار پرس غذای گرم را به نیازمندان توزیع می کند ، افزود: این اقدام با مشارکت و همکاری گروه های جهادی ، موکبو ها و تخته از نظر مذهبی انجام می شود.

وی با تلاش و مشارکت 60 سری جهیزیه تهیه كرد مسئولین و خیرین استان به صورت جهیزیه آسمانی اعلام و اعلام کردند: به مناسبت تعطیلات پیش رو ، ستاد جهاد در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهیزیه ای را در بین زوج های جوان نیازمند تهیه کرده است.

هادی نژاد همچنین به تهیه و توزیع لوازم التحریر اشاره کرد و گفت: از ابتدای شهریور امسال لوازم تحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

دبیر قرارگاه جهاد در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان زنجان با اشاره به ادامه توزیع بسته های معیشتی اردوگاه جهاد در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این بسته ها به بخشهای نیازمند استان توزیع می شود.

آخر پیام / 73009 / ق


بیشتر بخوانید  هشدار وزارت راه به دیوار و شیپور درباره آگهی پیش فروش ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید