مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

از تازه واردین به رهبری کشور استقبال می کند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش فارس ، صالح اسکندری در یادداشتی نوشت: شاید کمی دشوار باشد ، اما باید بگویم که هم نسل های “دهه شصت” و هم “هزاره ها” زمان استقبال از میانسالی است و این به معنای استقبال از کودکان است. محل کار و کمی بلند پروازانه تر در اداره کشور. نسل z به معنای نسلی است که در فناوری دیجیتال رشد کرده و تا سال 1404 حدود 25 درصد از نیروی کار جهانی را تشکیل می دهد. در کشور ما تا سال 1404 اولین فارغ التحصیلان این نسل وارد بازار کار شدند. نسلی هوشمند ، باهوش فناوری ، خودآموخته ، دارای تفکر انتقادی با انتظارات زیاد ، به دنبال آزادی و استقلال بیشتر و همچنین نظارت بیشتر ، ساختارهای سنتی و هرمی قدرت را در سازمانها زیر سال می برند. نسلی که ٪۵٪ آنها اخیراً در یک نظرسنجی پاسخ دادند که ترجیح می دهند مکالمه سختی با متن داشته باشند تا تلفن! نسلی که بیش از 70٪ پاسخ دهندگان می گویند به نقشهای مختلف در یک مکان علاقه مند هستند. نسلی آشنا به فناوری و غرق در شبکه های اجتماعی ، وسواس زیادی در بازی های رایانه ای دارند که آماده هستند شام نخورند ، اما در هنگام “حملات” بازی های موبایل خود سرعت خود را کم نمی کنند.
خیلی ساده اخرین حرف اولاً ، در ساختارهای سنتی ، با فرض اینکه دانش توسط کارگران و مدیران باتجربه حفظ می شود ، افراد مسن معمولاً افراد جوان تربیت می کنند. اما در دنیایی که فضای مجازی با اینترنت 5G و اخیراً 6G با سرعت بیش از 500 گیگابایت بیش از یک زندگی انسانی دیگر ایجاد خواهد کرد ، ما چیزهای زیادی برای یادگیری از نسل z و به زودی نسل آلفا داریم. البته ، ما باید یاد بگیریم که یک زبان مشترک پیدا کنیم تا بتوانیم ارزش ها ، باورها ، هنجارها ، نگرش ها و رفتارهای خود را برای زندگی مشترک انتقال دهیم.
اگر این واقعیت را درک کنیم ، بسیار منطقی است که آیت الله رئیسی حداقل نیمی از کابینه خود را از جوانان زیر 50 سال و هزاره و نسل Z انتخاب کند. هیچ کس مانند رهبر در طول سال ها بارها در سخنرانی های مختلف نگفته است که باید کنار “جوان مiمن حزب الله” بمانید. به نظر من ، او بیش از دیگران نیاز به این مسئله را در اداره کشور درک کرد.
اما چرا دولت آقای رئیسی باید بی اثر باشد؟ دولت یازدهم و دوازدهم سرمایه اجتماعی را در بحران قرار داده تا به جوانان اعتماد کند؟
1. به جوانان اعتماد کنید و حتی بگذارید اشتباه کنند. زیرا طبق قانون 20-20٪ از خطاهای جوانان قبل از 80٪ موفقیتهای آنها در اداره کشور و ایجاد تغییر در سیاست قابل جذب است و این 20٪ به تدریج به نفع 80٪ موفقیتها کاهش می یابد .
2- جوان مومن انقلابی در حلقه ارتباطی بین هم سن و سالان خود از تراکم بیشتری برخوردار است ، بنابراین انتصاب یک جوان در راس سیستم به معنای جوان سازی این سیستم است.
3- جوان معتقد حزب الله سالهاست که در تعارف ، ملاحظات و برخوردهای مدیران قدیمی شرکت نمی کند. در طول این سالها ، بخش مهمی از انرژی کشور صرف این تعارفات و ملاحظات شده است.
4- جوان مومن انقلابی از تغییر استقبال می کند و مهارت های زیادی در ارائه ایده های جدید دارد. از آنجا که آنها در کار و زندگی شخصی خود چالش های کمتری را تجربه کرده اند ، به احتمال زیاد قهرمانان تغییر هستند تا مدیران قبل از لباس.
5- سرعت پیشرفت فناوری ، به ویژه در زمینه ICT ، آنقدر زیاد است که مدیران بالای 50 سال به سختی می توانند نیازها ، نیازها ، انتظارات دو یا سه نسل قبل از خود را درک کنند ، زیرا نسل های مختلف انتظارات و خواسته های خاصی دارند آنها خودشان را دارند.
6- جوان معتقد حزب الله از رهبری و مدیریت الهام می گیرد و می تواند کارکنان سازمان خود را با تلاش بیشتر و حتی فداکاری ، ایجاد هیجان مثبت کند. مدیران 50 سال به بالا معمولاً این کار را با فشار انجام می دهند نه با الهام. این دقیقاً همان استعدادی است که فرماندهان جوان دفاع مقدس از آن استفاده می کنند.
7. مدیران جوان معمولاً بازخورد می گیرند. آنها بازخورد عملکردها و واکنشهایشان را به ویژه از طریق شبکه های اجتماعی دریافت می کنند. مدیران رسمی لباس معمولاً از دریافت بازخورد از همکاران در مورد اقدامات و برنامه هایشان خودداری می کنند.
8- جوان مومن انقلابی در هر سازمانی تلاش می کند تا تمام منابع و فرصت های موفقیت را متحد کند. اما مدیرانی که سالها در یک سازمان بوده اند وضعیت موجود را مطلوب می دانند و تمایلی به پرداخت هزینه های تغییر ندارند.
9 – کشور برای عبور از بحران به حرکتی شکسته ، قوی ، خلاقانه و مدرن نیاز دارد. حل شرایط فعلی مشکلی را حل نمی کند و انشا willingالله جوانان می توانند محرک این حرکت انقلابی باشند.

بیشتر بخوانید  افشاگری علیه گوگوش | افشاگری معشوقه سابق گوگوش از فحشای سینمای قبل از انقلاب‎‎

انتهای پیام


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *