از اعضای ایرانی اتحادیه جهانی تعاون تقدیر شد



به گزارش شما نیوز: بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در جلسه تقدیر و تشکر از اعضای ایرانی اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) با گزارشی کوتاه از روند انتخابات هیئت رئیسه این اتحادیه اتحادیه تصریح کرد: با وجود محدودیت ها و حضور نمایندگان کشورهای قدرتمند و تاثیرگذار، با حمایت و تعهد اعضا، این موفقیت با انتخاب اتاق تعاون ایران به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره ICA حاصل شد. کارگردانان

رئیس اتاق تعاون ایران، بانک توسعه تعاون را بازوی مالی بخش تعاون خواند و گفت: تعاونی ها با همکاری و تعامل بانک توسعه تعاون، آینده بهتری را ترسیم می کنند.

محمد شیخ حسینی رئیس بانک توسعه تعاون گفت: این ظرفیت مهم به دلیل هم افزایی تعاونی ها در همه بخش ها و نقش تعاونی ها در بخش های مختلف اقتصادی وجود دارد. و با اقدامات و تدابیر اتاق همکاری در این ستاد مهم بین المللی، بخش تعاون ایران موفقیت های ویژه ای در عرصه ملی و بین المللی خواهد داشت.

وی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از اعضای ایرانی اتحادیه بین المللی تعاونی ها اراده و انگیزه ای برای حضور موثرتر در صحنه های بین المللی با همگرایی با سایر اعضای ایرانی ICA دارد و افتخارات بیشتری نسبت به تعاونی ها دارد. برای کشورمان به دست آوریم.

وی گفت: ایران میزبان نشست بعدی هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی تعاون (ICA) بود.

شیخ حسینی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، این نشست در شهریور 1402 همزمان با کنگره همکاری های ملی با حضور رئیس جمهور در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید  پیشرفت ها و گشایش های خوبی در انتظار فارس است

لازم به ذکر است در خرداد ماه سال جاری در شهر سویا اسپانیا انتخابات هیئت مدیره انجمن بین المللی (ICA) با حضور بیش از 110 کشور جهان از جمله اتاق تعاون ایران با پیشی گرفتن از کشورهای تاثیرگذار و قدرتمند در زمینه نهضت تعاونی با کسب حداکثر آرا، جهان برای اولین بار در تاریخ تعاونی ایران به عضویت هیات مدیره این اتحادیه انتخاب شد. اتحادیه جهانی تعاون

دیدگاهتان را بنویسید