از اصلاح کردن همسر خود دست بردارید تا زندگی بهتری داشته باشید


به گزارش سایت طلا، شوکه نشوید ، اما همان چیزی که باعث شد عاشق یک نفر شوید ، سال های بعد روی اعصابتان خواهد بود . شوخی نمیکنم . اگر به اين دليل عاشق همسرتان شدید که وقتی در مهمانی او را ديديد بسیار خوش مشرب و بشاش به نظر میرسید ، سالهای بعد ملتمسانه دوست داريد زيپ دهان او را بکشید که دست از حرف زدن بردارد .

اگر به اين دليل عاشق شوهرتان شدید که ساکت ، قوی و جدی بود ، امروز دوست دارید بخاطر سرد بودنش خفه اش کنید . اگر بخاطر زيبايي بی نظيرش عاشق همسرتان شدید ، امروز وقتی مجبور می شوید سه ساعت در ماشين بنشينيد تا برای بیرون رفتن آماده شود دوست دارید تک تک موهایتان را بکنيد . يادتان باشد ، هر نقطه قوتی یک ضعف دارد .

باز هم نکته مان را تکرار می کنیم : اگر می خواهید ازدواجی شاد و آرام داشته باشید ، باید دست از اصلاح کردن همسرتان بردارید و شروع به تحسین کردنش کنید .

همسر

اینکه باید از اصلاح کردن همسرتان دست بردارید دو دلیل دارد : اول اینکه نمی توانید . دوم اینکه آدم ها مثل خانه های قدیمی می مانند . اگر یک جای آن ها درست شود ، یک چیز دیگر در آن ها خراب می شود .

يادتان باشد ، هیچوقت نمی توانید کسی را درست کنید چون اصلاح کردن دیگران یک کار درونی است . هیچوقت از بیرون نمی توان به آن اجبار کرد . باید دیگران را تحسین و راهنمایی کنید . باید به آن ها آموزش دهید . اما نباید اجبار کنيد.

تنها کاری که باید بكنيد اين است که همسرتان را دوست داشته باشید و به او برای اصلاح خودش فضا بدهيد.

بیشتر بخوانید  فنایی: مشکلی برای لک وجود ندارد / رادو دو فصل دیگر قرارداد دارد

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


دیدگاهتان را بنویسید