مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ازدواج عجیب و همزمان مرد با 9 زن! + عکس عروسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


آرتور و همسر اولش لوانا کازاکی، پس از آشنایی با هشت زن دیگر، تصمیم گرفتند در کلیسای کاتولیک در سائوپائولو ازدواج کنند، هرچند که از نظر قانونی الزام آور نبود زیرا تعدد زوجات در این کشور غیرقانونی است.

فراز و نشیب هایی در این رابطه وجود داشت و یکی از همسران گروه را ترک کرد.

آرتور که رویای داشتن 10 همسر و یک فرزند با هر یک از آنها را در سر می پروراند، می گوید: “زندگی ما واقعا سرگرم کننده و لذت بخش است.” پدر این کودک اعتراف می کند که اکنون زندگی او بهتر از همیشه است.

با این حال او می گوید، وقتی به یکی ست هدیه دادم و به دیگری یک ست کوچکتر یا ارزان تر، حسادت می کردند.

آرتور درباره جدایی یکی از همسرانش نیز گفت: مرا برای خودش می خواست. معنی نداشت، از جدایی خیلی ناراحت شدم و از تلفظش بیشتر تعجب کردم. همسران دیگرم فکر می کردند رفتار او اشتباه است و او ازدواج را به خاطر ماجراجویی پذیرفت نه به خاطر احساسات واقعی. من همسرم را از دست دادم اما جایگزین کسی نمی شوم.

اگرچه آرتور در حال حاضر قصد دارد ازدواج با افراد جدید را متوقف کند، اما امیدوار است با دو زن دیگر ازدواج کند تا تعداد زنان به 10 برسد.

وی افزود: من یک رویا دارم. آرزوی من همیشه داشتن 10 همسر بوده است. من فقط یک دختر دارم، اما می خواهم با هر یک از همسرانم باشم [یک فرزند]دارند. عشقی که من نسبت به هر یک از آنها دارم یکسان است. من فکر می کنم بی انصافی است که فقط با یک یا دو نفر از آنها بچه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید  تردد در جاده کرج - چالوش به سختی انجام می شود

ازدواج همزمان مرد با 9 زن!

ازدواج عجیب و همزمان مرد با 9 زن!  + عکس عروسی

ازدواج عجیب و همزمان مرد با 9 زن!  + عکس عروسی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *