مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ازدواج ساناز طاری و سروش صحت | ساناز طاری بازیگر+بیوگرافی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ازدواج ساناز تاری و سروش صحت ساناز تاری بازیگر + بیوگرافی همسر دوم سروش صحت

سارا سالار یا ساناز تاری؟

نحوه پیگیری گزارش خبرنگار ایرانی.

او بازیگر دهه هفتاد سینما و تلویزیون ایران است که در سریال پدر و شمعدونی به ایفای نقش پرداخت. ساناز طاری تحصیلات ابتدایی خود را در هنرستان سوره به پایان رساند.ساناز طاری در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ به دنیا آمد. ساناز تاری او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است.

ساناز طاری با انتشار این عکس در فضای مجازی ازدواج خود با سروش را تایید کرد؟؟؟

ساناز طاری متولد 25 اردیبهشت 1373 بازیگر سینما و تلویزیون است. ساناز طاری تنها یک برادر به نام سامیار دارد و او تنها دختر است. ساناز طاری فارغ التحصیل مقطع ابتدایی در هنرستان سوره و دانشجوی کارشناسی ارشد بازیگری در دانشکده هنر و معماری است.

ساناز طاری فعالیت هنری خود را از 6 سالگی با بازی در سریال آژانس دوستی آغاز کرد. ساناز طاری پس از چندین تجربه موفق بازیگری در سریال های مختلف و حتی به عنوان مجری کودک در شبکه جام جم تا سن 10 سالگی کار کرد و پس از آن تا دوران دبیرستان هیچ نقشی ایفا نکرد.

ساناز تاری علاوه بر فعالیت در سینما و تلویزیون، چندین کار تئاتر و نمایش نیز در کارنامه هنری خود دارد و به صورت آکادمیک وارد سینما و تئاتر شد و در رشته بازیگری تحصیل کرد.

سانازتری فعالیت های هنری خود را از 6 سالگی با بازی در سریال ماموران دوستی آغاز کرد و در فیلم «رها» به کارگردانی شاهین باباپور و سریال «چموش و خموش» بازی کرد. وی تاکنون در سریال شمعدونی که یکی از پربیننده ترین و پربیننده ترین سریال های سال های اخیر است بازی کرده است و در فیلم گشت ارشاد 2 نیز بازی کرده است.

بیشتر بخوانید  سریال برف بی صدامی بارد چند قسمت است؟

خانم طاری تا کنون در آثاری که اجرا و بازی کرده اند عملکرد خوبی داشته و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافته است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *