ازدواج ریحانه پارسا همسر ریحانه پارسا کیست؟


همسر ریحانه پارسا کیست؟

دلگرم کننده: خبر ازدواج ریحانه پارسا امروز در صفحات مجازی منتشر شد. این خبر توسط ریحانه پارسا منتشر شده و دقیقا به سبک پرستو صالحی منتشر شده است.ریحانه پارسا جوان بازیگر و مدل کشورمان با انتشار پستی اینستاگرامی خبر ازدواج خود را منتشر کرد و عکس زیر را نوشت.

اگه چیزی نیست چون تو هستی .. ممنون از تبریکت


عروسی ریحانه پارسه همسر ریحانه پارسه

ریحانه پارسا متولد 1377 و تنها 21 سال سن دارد امروز ازدواج کرد. او تاکنون از انتشار حتی عکس همسرش خودداری کرده و در مورد همسر ریحانه پارسه نیز توضیحی داده نشده است.

او اخیرا در مورد ازدواجش گفته است:

من برای ازدواج خیلی جوان هستم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد، اما فکر می کنم هنوز خیلی جوان هستم و برای من خیلی زود است مگر اینکه چنین اتفاقی بیفتد و آنقدر عشق به من وجود داشته باشد که بخواهم هر کاری انجام دهم تا به طرف مقابل برسم.


www.delgarm.com

رجانه پارسا چند روز پیش در ایام عید به همراه همکارش در سریال پدر به همراه پسرش مهراد در برنامه خندوانه حضور داشت اما اعلام نکرد که در آستانه ازدواج است.


جداکننده خط

عروسی ریحانه پارسا


www.delgarm.com

واکنش بهنوس بهتیاری به ازدواج ریحانه پارسا

بهنوش بختیاری با انتشار کامنتی برای ریحانه پارسا ازدواج او را تبریک گفت و نوشت:
ریحانه ی زیبا برایت آرزوی خوشبختی می کنم …. ازدواج خوب هر چه زودتر بهتر است و معتقدم در یک فرشته زیبا تمام تلاشت را می کنی تا زندگی مشترکت را طراحی کنی …. یک زن می تواند با او هر کاری انجام دهد. احتیاط، عشق و صداقت، جواهرساز مثل تو

بیشتر بخوانید  عکس های مهدی سلوکی بازیگر در فرانسه / سری اول

دقایقی بعد دوباره بهنوش بختیاری نوشت:
دختر فوق العاده زیبا و خوش اخلاق از ته دل تبریک میگم

واکنش کاربران به ازدواج ریحانه پارسه

کاربران زیادی درباره خبر ازدواج ریحانه پارسا اظهار نظر کرده اند که در ادامه تعدادی از آنها را مشاهده می کنید.

این کاربر نوشت: ریحانه جانم مثل همیشه دوباره میدرخشد اینبار با لباس عروس زیباترین اتفاق سال 98 با بهترین و شادترین عید شادی شما عزیز شد امیدوارم بی نهایت شاد و شاد باشید جهان.

یکی از حامیان به او نوشت: ایشالا جانم خوشبخت باشی.


دیدگاهتان را بنویسید