مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ازدواج دوم بهنوش طباطبایی l جزییات زندگی بهنوش طباطبایی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بهنوش طباطبایی علاقه زیادی به ورزش دارد و در اوقات فراغت خود علاوه بر کتابخوانی به ورزش می پردازد و یک دوره حرفه ای را زیر نظر مربی سپری می کند.

این بازیگر آرام و صبور حیوانات را بسیار دوست دارد و یک گربه خانگی به نام نارنگی نیز دارد.

بهنوش طباطبایی و گربه اش نارنگی هستند

«آتیلا پسیانی» بازیگر و «علیرضا عصار» خواننده مورد علاقه او هستند.

ویدیوهای روز را دنبال کنید
من زیاد فیلم نمی بینم، زیاد نگاه نمی کنم، به صبرم بستگی دارم، تا می توانم از فیلم عقب نمی مانم، شاید همه چیز را نبینم، اما نیستم ناخودآگاه

اخیراً از سریال های روز جهانی بیشتر لذت می برم

آرام و محتاط
در بحرانی‌ترین شرایط، بدی‌ها را با واکنش‌های تند و خشن که برای دیگران عادی است، پاسخ نمی‌دهم، کسی را محکوم و سرزنش نمی‌کنم.

لحظات شادی با مردم
من طرفدار صفحات مجازی نیستم، اما همین حضور کم هم موید این است که همیشه شادی و لحظات پر انرژی ام را با مردم تقسیم کرده ام.

تجربه مدلسازی
در زمینه مدلینگ با برندی کار می کنم که به شخصه محصول کار او را دوست دارم

وقتی یک برند به خاطر چهره من موفق می شود یعنی کارگاهی که آن محصول را تولید می کند مجبور می شود افراد بیشتری را استخدام کند که این یک نوع لطف و برکت برای همه به همراه دارد.

من در زندگی ام پشیمان نیستم
من در زندگی پشیمان نیستم چون سعی می کردم به کیفیت مطلوب زندگی برسم، سعی می کردم یا به آن برسم یا نه.

بیشتر بخوانید  ۵ موقعیتی که نباید گیاهان آپارتمانی را آبیاری کرد

مهم این است که تلاش کردم و شاید به هدفی که در ذهن داشتم نرسیدم، اما به خاطر همین تلاش به چیزهایی رسیدم که ممکن است مرا در مسیرهای بهتری قرار دهد.

نسبت به طباطبایی!
بهنوش طباطبایی با دو همکار دیگرش به نام های «طناز طباطبایی» و خانم «لادن طباطبایی» هیچ گونه رابطه فامیلی ندارد و صرفاً همکار هستند.

مشخصات
بسیار احساساتی و مهربان
احساسی و سریع
صادق و خون گرم
ساکت و صبور
انتقاد از
او عاشق خواندن است
او به موسیقی نیز علاقه دارد
ورزش کردن (پیاده روی) را دوست دارد
او ترجیح می دهد با خانواده اش سفر کند
شروع یک فعالیت هنری
از علاقه تا کلاس بازیگری
او پس از دوستی مهرآوه شریفینی در دبستان به دلیل بازی در فیلم «دزد و عروسک» در سال 1368 به بازیگری علاقه مند شد.

او با پشتکار و پشتکار فراوان سرانجام موفق شد در سال 1372 در سن 12 سالگی بازیگری را در دانشکده هنر و ادبیات کودک و نوجوان آغاز کند.

دانشگاه و کار تصویر اول
پس از قبولی در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شریعتی، در کلاس های آزاد بازیگری دانشگاه تهران نیز شرکت کرد.

بهنوش طباطبایی بازیگری در عرصه هنر را از سال 1356 آغاز کرد و سرانجام در سال 1379 در 19 سالگی برای اولین بار با سریال یونس به همراه سیدجواد هاشمی و رضا توکلی جلوی دوربین رفت و یک سال بعد سریال کوی را بازی کرد. دامون “.

بهنوش طباطبایی در فیلم مسافری از هند

«مسافری از هند» یکی از پرمخاطب ترین سریال های تلویزیونی پس از انقلاب رادیویی است. حمید گودرزی، سروش گودرزی و شیلا خداداد با این مجموعه معروف و محبوب شدند. در میان این بازیگران بهنوش طباطبایی نقش کوتاهی داشت. کتی، خواهر رامین (سروش گودرزی) نقش خاصی در داستان نداشت. اما بازی در «مسافری از هند» بهترین فرصت برای بهنوس بهتیاری بود تا نشان دهد بازیگری با توانایی است.
طباطبایی با یک بازی احساسی و بسیار واقع گرایانه قبل از خبر فوت پدرش در مدت کوتاهی نظر بیننده را به خود جلب می کند و موفق می شود خود را در بین ستاره های اصلی این سریال نشان دهد. قطعا «مسافر هندی» سکوی پرتاب مهمی برای طباطبایی ها بوده است.

بیشتر بخوانید  "خلیج توییت ها"؛ فعالیت ربات ها در برابر مار کبرا در توییتر

بهنوش طباطبایی پس از بازی در سریال مسافری از هند، مقابل دوربین سریال عشق گمشده حسین سهیلی زاده قرار گرفت و نقش سیما را در نقش اصلی این سریال بازی کرد.

بهنوش طباطبایی در کنار بازیگران عشق گمشده
بهنوش طباطبایی پس از تجربه موفقی با حسین سهیلی زاده در سریال «پیله های پرواز» دوباره به شهرت رسید.

بهنوش طباطبایی با «پیله های پرواز» به بازیگر معروف تلویزیون تبدیل شد. ملودرام عاشقانه سهیلی زاده که مورد انتظار مخاطبان رسانه ملی بود خیلی زود جای خود را در بین مخاطبان باز کرد و طباطبایی در نقش اول سریال دیده شد.
فضای عاشقانه، موسیقی که خیلی زود به نوستالژی تبدیل شد و طراحی این مجموعه که به ملودرام های دیگر رادیو رسید، بهنوش طباطبایی را به چهره ای معروف تبدیل کرد.
پس از «پیله‌های پرواز»، مسیر طباطبایی در سریال درام سیما هموارتر شد و به «یک سری گل‌های گرمسیری، چهار دیواری، در مسیر زاینده‌رود، مختارنامه، فراموش‌شدگان و مایکل» رسید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *