مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ازدواج جنجالی 3 خواهر دوقلو با یک مرد! / نقاشی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، کیت، ایوا و مری، این سه نفره همسان در مصاحبه ای که اوایل آوریل در یکی از مجله های محلی کنیا منتشر شد، فاش کرد که قصد دارند در آینده نزدیک با مردی به نام استیو ازدواج کنند. کیت ابتدا استیو را ملاقات کرد و سپس او را به دو خواهر دیگر معرفی کرد.

اگرچه اکثر گروه‌های مسیحی چندهمسری را رد می‌کنند و تک‌همسری را ایده‌آل می‌دانند، این سه خواهر در حال حاضر در زمینه موسیقی انجیل (ژانری که در آن اعتقادات زندگی مذهبی مسیحی محوریت دارد) کار می‌کنند.

استیو می گوید: “من مردی سخاوتمند و وفادار هستم و همه چیز در مورد من عالی است، حتی یک نعمت.” به همین دلیل است که به من می گویند یک مرد بزرگ، استیو.

او ادامه می دهد: معتقدم عشق من نباید متعلق به یک دختر باشد. من یک مرد چندهمسر به دنیا آمدم و همه این را می دانند. “من همیشه صادق و وفادار هستم و همه کسانی که قبلا با آنها بودم مرا ترک کردند زیرا به آنها گفتم که می خواهم شخص دیگری داشته باشم.

استیو می‌گوید: «نمی‌خواهم خیانت کنم، صادقانه می‌خواهم به همسرم اضافه کنم و سه خواهر درست زمانی که می‌خواستم مانع من شدند».

مردی با سه همسر

استیو فاش کرد که این چهار نفر کمتر از یک ماه است که با هم هستند. وی گفت: ما از زمان خود استفاده می کنیم و از یکدیگر یاد می گیریم.

سه نفری فاش کردند که به جدول زمانی که نشان می دهد چه کسی هر شب مدت زمان مشخصی را با استیو می گذراند وفادار هستند. آنها همچنین با بیان اینکه قصد ندارند فرد دیگری بیاورند، گفتند: ما برای سه نفر کافی هستیم و اجازه نمی دهیم فرد دیگری به ما ملحق شود.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا 23 آوریل 1401; فوت شبانه ۲۸ هموطن دیگر/ شناسایی ۲۷۳۷ بیمار جدید

استیو دشواری رضایت سه زن را به طور همزمان رد کرد و گفت: «چرا مردم شک دارند که من می توانم سه زن را خوشحال کنم؟ خیلی سخت نیست. آنها سه نفر هستند. من مری را هر دوشنبه، کیت را هر سه شنبه و ایو را هر چهارشنبه می بینم. “پس همه ما برای آخر هفته همدیگر را می بینیم و اوقات خوبی را سپری می کنیم.

خواهرها می گویند این اولین بار است که هر سه با یک مرد رابطه دارند.

در مارس 2014، پارلمان کنیا قانونی را تصویب کرد که به مردان اجازه می داد بیش از یک زن داشته باشند و این قانون از اول می 2014 لازم الاجرا شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *