ازدواج جنجالی خواهر باربد بابایی با امیر غفار منش



آنچه دیگران می خوانند:

در میان استوری های اینستاگرامی باربد بابایی جالب ترین عکس خواهرزاده اش بود که به بهانه تبریک تولد در بین استوری های آقای بازیگر و مجری قرار گرفت. خواهرزاده باربد بابایی پسر امیر گفارمنش بازیگر معروف بود یعنی باربد بابایی داماد امیرگافرمانش است و همسر امیرگافرمانش در واقع خواهر باربد بابایی مجری محبوب برنامه زوج جدید است.

باربادوس بابایی

خواهرزاده باربد بابایی به مناسبت تولد شب کوک مجری معروف استعدادیابی استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که با واکنش باربد بابایی مواجه شد.

راستین غفارمنش پسر امیر غفارمنش بازیگر خوشنام عکسی از خودش و باربد بابایی مجری زوزی نو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

جذاب

داغ

تولدت مبارک

باربد بابایی با به اشتراک گذاشتن تبریک تولد خواهرزاده اش، عمو جان را عشق خواند. او برادرزاده باربادو بابایی فرزند امیر گفارمنش بازیگر کشورمان است که به فعالیت موسیقی و آهنگسازی مشغول است.

باربد بابایی بازیگر، مجری و خواننده کشورمان در 29 شهریور 1357 به دنیا آمد. باربد بابایی که با بازی شبا کوک به شهرت رسید از سال ۱۳۷۷ با نمایش «پرتگاه» بازیگری را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ برای اولین بار در سریال «روزهای فراموش نشدنی» در نقشی کوتاه جلوی دوربین تلویزیون رفت. و پس از آن در فیلم هایی مانند Self Desire، Insomnia of Horses به ایفای نقش پرداخت.

بیشتر بخوانید  پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان به این افراد

او همچنین تجربه اجرا در برنامه هایی مانند شب کوک، تب و تاب، گپ کوک، دلویون و جوزی نو را دارد و کارگردانی شب کوک و دلویون را نیز بر عهده داشته است. باربد بابایی در نواختن گیتار مهارت دارد و در عناوین برنامه هایش خوانندگی را تجربه کرده است.


دیدگاهتان را بنویسید