مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ارواح مردم این روستا می کشند!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


هنوز هم داستان‌های عجیبی درباره باورهای عجیب‌تر از مردم سراسر جهان که حرف‌های بیهوده می‌زنند ارواح دهانش را به دهانش می چرخاند; داستانی که در این بخش خواهید خواند.

مردان جوان در پوهانگ، روستای کوچکی در تایلند، شروع به رنگ کردن ناخن های خود به عنوان راهی برای خلاص شدن از شر یک روح شیطانی چندین نفر از مردم محلی مقصر این کشته ها هستند.

این روند عجیب پس از مرگ پنج نفر از ساکنان در سه هفته گذشته مشخص شد.دو مرد اول که گفته می شود از یک خانواده بودند، به سادگی غش کردند و جان خود را از دست دادند، یکی دیگر از قربانیان یک دختر نوجوان در تصادف این یک موتورسیکلت بوده و هنوز جزئیات دو قربانی به رسانه ها اعلام نشده است.

به جای اینکه بسیاری از قربانیان در روستای خود را به عنوان یک حادثه غم انگیز درک کنند، مردم محلی معتقدند که نیروهای ماوراء طبیعی مسئول هستند و شروع به انجام اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از قربانی شدن کرده اند.

لاک ناخن مردانه در تایلند

بوسید مالیسی، 60 ساله، از پونگ، اخیراً به روزنامه های تایلندی گفت که او معتقد است که مرگ توسط دو روح رخ داده است – یک بیوه انتقام جو که مردان را هدف قرار می دهد و یک روح خاص اجدادی تایلندی که ظاهراً توسط برخی در دهکده تسخیر شده است و آنها را از درون تغذیه می کند.

مرد توضیح داد که این روزها از ترس دیوانه شده است روح یک بیوه می خواهد جان مردان را بگیرد، در حالی که معمولاً جان افراد مسن را می گیرد.

بیشتر بخوانید  ورود امیکرون به کشور قطعی است / تشخیص سویه امیکرون برای همه افراد در دسترس نیست

متأسفانه به نظر می رسد راهی برای جلوگیری از این روح وجود ندارد، اما مردانی که می ترسند قربانی بعدی یک زن باشند ممکن است سعی کنند او را فریب دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از جوانان روستا شروع به صیقل دادن ناخن های خود و ارسال سیگنال هایی کردند که “اینجا مردی زندگی نمی کند” تا روح را برای اهداف دیگر فریب دهند.

به گفته یکی از بزرگان روستا، عده ای برای فرار از دست ارواح به معبد محلی روی آوردند و بسیاری از آنها با تاریک شدن هوا از ترک خانه خودداری می کنند. / منیبان

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *