ارسال 300 تانکر آب از بدنه صاحب الزمان (عج) از اصفهان به خوزستان



رئیس سازمان ، بسیج مستضعفین گفت: امروز سپاه 300 تانکر را در استان اصفهان جمع کرده و به استان خوزستان و مناطقی از استان اصفهان که از تنش آبی رنج می برند منتقل می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد. ”

به گزارش ایسنا ، به نقل از سپه نیوز؛ سردار گلمرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه اعزام 300 مخزن آب از سپاه صاحب الزمان (عج) به خوزستان ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: بسیاری از مناطق کم آب هستند. این وضعیت در استان خوزستان به دلیل شرایط جوی و مشکلات مردم بارزتر شده است.

رئیس سازمان فقرا در بسیج ادامه داد: از همان ابتدا سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شدند و برنامه ای قوی و منسجم را برای حل مشکلات آب آشامیدنی خوزستان آغاز کردند. در قسمت انتقال و تکمیل آب 702 روستا وجود دارد ، همچنین استقرار تانکرهای سیار است که می تواند از مخازن آب گرفته و آب را به مناطق و روستاها برساند.

وی یادآور شد: قسمت دیگر جمع آوری کمک های مردمی برای تأمین تانکرهای کوچک آب برای خانواده ها است ، امروز 300 تانکر توسط سپاه در استان اصفهان جمع آوری شده و به استان خوزستان و مناطقی از استان اصفهان که دچار تنش آبی هستند منتقل می شود “تنظیم شود.

سردار سلیمانی توضیح داد: این تانکرها برای استفاده خانواده هایی که روزانه توسط تانکرهای سیار سیراب می شوند و برای آب آشامیدنی و بهداشتی استفاده می شوند ، در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مورد سیستم های آبرسانی 700 روستا گفت: برنامه آنها عمدتا تا پایان سال است اما برخی از آنها در این مدت به بهره برداری می رسند. بخشی از آن پروژه غدیر است که توسط سپاه در خوزستان در حال اجرا است و بخشهایی از پروژه غدیر به سمت روستاها به ویژه در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان خوزستان منشعب می شود که مشکلات بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید  صفر مهندسی مکانیک - تخت جمشید 5 / تخت جمشید در دو پله گالات

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید