ارسال 143 مخزن آب به استان خوزستان



ایسنا / گیلان فرمانده نیروی قدس استان گیلان گفت: 143 کانتینر آب و 50 هزار آب معدنی توسط اهالی گیلان به خوزستان ارسال شد.

سردار محمد عبدالله پور امروز در مراسم ارسال کمک به مردم گیلان به خوزستان با اشاره به نوع دوستی مردم گیلان نسبت به هموطنان گفت: این نوع دوستی مردم گیلان سابقه طولانی دارد ، به عنوان مثال در طول هشت سال سال حفاظت و اعزام 8000 کامیون او به جبهه ها اشاره کرد.

وی با بیان اینکه پس از مشکلاتی که در منطقه آب استان خوزستان داشتیم ، ارسال مخازن آب برای مردم و حمایت از آب آشامیدنی در دستور کار نیروهای قدس استان قرار دارد ، گفت: در این راستا 143 ظرف آب و 50 مورد 000 یک و نیم لیتر آب معدنی توسط ساکنان گیلان به خوزستان ارسال شد.

فرمانده نیروی قدس در گیلان ادامه داد: این کمک ها تا زمان حل کامل مشکل کمبود آب در خوزستان ادامه خواهد داشت.

عبدالله پور همچنین با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته مردم گیلان حدود 7 میلیارد تومان برای کمک به فقرا در عید سعید قربان جمع آوری کرده اند گفت: مردم گیلان همیشه سابقه درخشان کمک به هموطنان و نیازمندان خود را داشته اند.

وی از تلاش همه گروه های جهاد برای کمک به مردم خوزستان خبر داد و افزود: سپاه همیشه از تلاش و کوشش در کنار مردم و ارائه خدمات بی قید و شرط دریغ خواهد کرد.
انتهای پیام

بیشتر بخوانید  مبلغ یارانه افزایش پیدا می‌کنند؟ | خبر مهم وزیر اقتصاد از مبلغ یارنه

دیدگاهتان را بنویسید