ارسال خواستگار رسمی دخترانه


برای حفظ آبروی خود، خواستگاران رسمی به سراسر کشور بفرستید!

دلگرم کننده: اخیرا سایت هایی که سرویسی عجیب و مبتکرانه ارائه می دهند در فضای مجازی ظاهر شده اند. ارسال خواستگار رسمی به تمام شهرهای ایران.

بهانه این رانت گدایی که با قیمت بیش از صد هزار تومان ساخته می شود، کسب اعتبار و اعتبار در بین اقوام و آشنایان نیز بیان می شود. در واقع مرد به عنوان خواستگار عمل می کند تا خانواده دختر به دیگران بگویند که دخترشان هم خواستگار دارد و البته او به خواستگارش جواب منفی بدهد!

در حالی که این کم و بیش شبیه یک شوخی به نظر می رسد، چه چیزی باعث می شود برخی از افراد حاضر به پرداخت هزینه برای چنین نمایشی شوند؟ نمایشی که می تواند عواقب جدی برای سلامت روان دختران جوان داشته باشد.


یافتن همسر مهم است، اما …

به عقیده بسیاری از روانشناسان، آنچه زندگی ما را چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت شکل می دهد، معنایی است که به زندگی خود می دهیم. بر اساس این معنا، اهداف خود را مشخص می کنیم، به دنبال مهارت های لازم مرتبط با آن می گردیم و البته در زندگی خود هزینه کردن را در اولویت قرار می دهیم.

مثلاً فردی که دوست دارد به دیگران کمک کند و آن را هدف اصلی زندگی خود می داند در این زمینه تصمیم به ادامه تحصیل در دانشگاه بگیرد و سعی کند مهارت های ارتباطی خود را تقویت کند و البته یکی از اصلی ترین آنهاست. اولویت در زندگی کمک به خیریه است.

بیشتر بخوانید  متن آهنگ همینجوری نمیمونه معین +دانلود

برای حفظ آبروی خود خواستگاران رسمی به سراسر کشور بفرستید!؟

حال به دختری می پردازیم که هدف اصلی او در زندگی داشتن یک خواستگار زیبا و ازدواج با اوست، در این شرایط به احتمال زیاد هدف اصلی این دختر این است که حتی قبل از رسیدن به سن خاصی، زنی با ویژگی های خاص پیدا کند. .

از نظر مهارتی قطعا خانه داری اولویت بالاتری دارد و البته با توجه به جریان فرهنگی حاکم، احتمال پرداخت هزینه های جراحی زیبایی بیشتر است. در عین حال دختری که تنها هدفش در زندگی چنین ازدواجی است، اگر ببیند برای رسیدن به هدفش مشکل دارد، به احتمال زیاد احساس بی ارزشی می کند و می تواند برای خودنمایی و حفظ آبرو به گزینه هایی مانند استخدام خواستگار متوسل شود. .

اما برای جلوگیری از این گونه رفتارهای مضر و نادرست چه باید کرد؟ آیا فقط دعوت از دختران و خانواده هایشان کافی است که بپذیرند که فاجعه نمی خواهند؟

لزوم توجه به دیگر ابعاد فاجعه فقدان خواستگار خوش تیپ و پولدار تنها یکی از عوارض خلاصه سازی هدف اصلی زندگی دختران متاهل است. اگر دختران جوان اهداف و برنامه‌های دیگری برای رشد فردی و زندگی اجتماعی خود نداشته باشند، چنین ایده‌هایی می‌تواند به اشکال مختلف مطرح شود و البته مورد استقبال برخی از دختران و خانواده‌های مستاصل قرار گیرد که فشارهای اجتماعی آنها را قطع کرده است. به یاد داشته باشید که هر دختری خارج از جنسیت خود، انسانی با توانایی ها و استعدادهای ویژه است، برای رشد مناسب و پیشگیری از این گونه رفتارها، باید به جنبه های دیگر شخصیت نیز توجه کرد و برای رشد آنها برنامه داشت.

بیشتر بخوانید  متن و پیام تبریک روز جهانی ناشنوایان


دیدگاهتان را بنویسید