مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ارز دیجیتال پای نتورک (Pi Network) چیست ؟

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ارز دیجیتال pi چیست ؟


پای نتورک یک ارز دیجیتال جدید است که توانسته سود استخراج ارز دیجیتال را بار دیگر به افراد معمولی جامعه برگرداند.


در گذشته بیت کوین قابل استخراج با یک سیستم معمولی بود ولی این ارز دیگر این امتیاز را ندارد و فقط افرادی که تراشه های تخصصی asic دارند می توانند به استخراج یا ماینینگ این رمزارز بپردازند. ولی شبکه ی پای دوباره این امکان را به جامعه برگردانده که هر فرد با داشتن یک گوشی معمولی بتواند سود کند.


pi رمزارزی است که به تازگی لانچ شده و کسب آن کاملا رایگان است و از طریق اپلیکیشن پای نتورک صورت می گیرد. این ارز که اولین ارز دیجیتال با امکان استخراج توسط گوشی موبایل می باشد توسط سه تن از دانشجویان دکترای دانشگاه استنفورد طراحی و ارائه شده است.


اگر بخواهیم ویژگی ها و مزایای این رمزارز نوظهور را به اختصار بیان کنیم اشاره به موارد زیر ضروری است:


  • استخراج این ارز بسیار آسان و بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازش های سنگین می باشد به گفته ی توسعه دهندگانش جزو اولین پروژه هایی است که نیازی به تجهیزات گران قیمت برای استخراج ندارد.

  • ماینینگ این ارز بر خلاف دیگر ارزها مصرف اینترنت بالایی ندارد.

  • شما نیازی ندارید تا گوشی موبایلتان همیشه روشن و فعال باشد .

  • همچنین اطمینان داشته باشید استخراج pi آسیبی به سخت افزار موبایل شما وارد نمی کند.


اپلیکیشن pi network


از این برنامه استقبال بی نظیری در سراسر دنیا صورت گرفته است و تا پایان ماه دوم سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از سه میلیون و پانصد هزار کاربر در این برنامه عضو شده اند.


این کاربران می توانند با دعوت از دوستان خود برای نصب این اپلیکیشن توکن رایگان دریافت کنند. جذب این تعداد کاربر نشان از آینده ی درخشان این ارز دیجیتال دارد.


این برنامه قابل نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و ios می باشد.


هرچند طریقه ی نصب اپلیکیشن pi network بسیار ساده است با این حال توضیح مختصری نیز در این باب ارائه می کنیم.


نحوه نصب اپلیکیشن pi network


  1. google play یا apple store منبع شما برای یافتن این برنامه خواهد بود. شما به راحتی با جست و جوی نام pi network می توانید آن را پیدا کنید.

  2. برنامه را نصب کنید.

  3. برای وارد شدن به نرم افزار از اکانت فیسبوک یا شماره ی موبایل خود استفاده کنید.

  4. انتخاب رمز عبور برای اکانت خود را با دقت به حروف بزرگ و کوچک انجام دهید.

  5. نام کاربری که در این مرحله انتخاب می کنید معرف شما برای دعوت از دوستانتان خواهد بود.


ارز دیجیتال پای دارای وایت پیپر یا همان شناسنامه هست ولی هنوز در صرافی های معتبر خرید و فروش نمی شود. اما شما می توانید امید داشته باشید با حمایت از این شبکه و دریافت پاداش به پیشرفت آن کمک کنید. هیچ کس فکر نمی کرد بیت کوین یک دلاری امروز ۱۰۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد پس می توان به آینده ی این ارز نوظهور خوشبین بود.


چگونه با اپلیکیشن Pi Network درآمد داشته باشیم ؟


همه ما از زمانی که علم ریاضیات را یاد گرفتیم ، با عدد پی ∏ ( تلفظ صحیح انگلیسی آن پای است ) آشنا شده ایم. پی ( ۳٫۱۴ )یکی از اعداد جادویی ریاضیات است که کاربردهای زیادی در محاسبات مثلثات ریاضی دارد.


ایردراپ نیز به معنای تقسیم ارز دیجیتال رایگان بین مردم به مدت محدود برای آشنایی هرچه بیشتر افراد با ارز مورد نظر می باشد. پس از جذب مخاطبان ، ارز دیجیتال در صرافی های بین المللی لیست و قیمت گذاری شده و قابلیت خرید و فروش پیدا می کند.


ایردراپها در صورتی که بتوانند در جذب تعداد مخاطبان بیشتر و توسعه بازار خود موفق شوند و پس از ارزش گذاری ، قیمتشان افزایش پیدا کند پتانسیل درآمدزایی بالایی خواهند داشت و یکی از بهترین روشهای کسب درامد دلاریاز اینترنت هستند.


و بیشترین سود را کسانی می کنند که صبر داشته باشند و در زمان ارائه رایگان ارز آنها ، سکه یا توکن بیشتری جمع آوری نمایند.


پای نتورک


سوالات متداول درباره ارز دیجیتال pi


پای نتورک چگونه استخراج می‌شود؟


استخراج در تعدادی از ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد که بر بستر بلاک چین پیاده شده‌اند و از یک مکانیزم اجماع استفاده می‌کنند. پای نتورک هیچ بلاک چین و مکانیزم مشخصی برای استخراج ندارد. استخراج یک ارز دیجیتال واقعی، به توان محاسباتی و اینترنت نیاز دارد.


آیا می‌توانم با لمس روزانه صاعقه در نرم‌افزار پای، درآمد کسب کنم؟


خیر! پای هویت مشخصی به عنوان ارز دیجیتال ندارد. عددی که به‌عنوان دارایی در نرم‌افزار نشان داده می‌شود، عدد بی‌ارزشی است که بیانگر دارایی شما نیست.


چگونه پای نتورک را بفروشم؟


پای در هیچ صرافی معتبر ارز دیجیتال لیست نشده است و قابل خریدوفروش نیست.


قیمت پای نتورک (ارز دیجیتال pi) چند است؟


پای در هیچ صرافی داخلی و خارجی قابلیت معامله ندارد و ارزش آن صفر است.


از کجا می‌توان قیمت Pi Network را دنبال کرد؟


در حال حاضر قیمت ارز pi صفر دلار است. در واقع این ارز تا کنون به بازار عرضه نشده است.


برای همین قیمت آن هنوز مشخص نیست. در برخی از سایت‌ها مانند beincrypto.com قیمتی را برای پای نشان می‌دهند که البته قابل استناد نیست. چرا که این ارز هنوز در بازار وجود ندارد.


اعدادی که در اپلیکیشن پای نتورک نشان داده می‌شود چه چیزی است؟


این اعداد صرفا نشان می‌دهند که شما چه مقدار ارز pi دارید. اینکه آیا واقعا این ارزها استخراج می‌شوند جای سوال دارد! به نظر نمی‌رسد که در واقعیت شما چیزی استخراج کنید. صرفا اپلیکیشن پای نتورک به شما یک عدد نشان می‌دهد و می‌گوید اینقدر استخراج کرده‌اید. و هر بار که به اپلیکیشن سر بزنید یا آن را به دیگران معرفی کنید، فلان قدر بیشتر استخراج می‌کنید. اما اینکه آیا در واقعیت هم اتقافی می‌افتد، جای بحث دارد.


پای نتورک خود را در چه کیف پولی می‌توانم نگهداری کنم؟


این ارز تاکنون عرضه نشده است. هیچ کیف پولی نیز برای نگهداری از آن وجود ندارد. بنابراین خرید پای نتورک یا فروش آن غیر ممکن است. به طور کلی، نه می‌توان پای نتورک خرید کرد، نه می‌توان آن را از یک کیف پول به دیگری انتقال داد، نه اصلا این ارز وجود دارد که بخواد در کیف پولی باشد که انتقال داده شود و نه قیمت آن مشخص است. صرفا اپلیکیشن پای نتورک به شما می‌گوید چه مقدار پای استخراج کرده‌اید.


مگر می‌شود با گوشی همراه ارز دیجیتال استخراج کرد؟


بله. بر روی کاغذ، هر دستگاهی که توانایی پردازش اطلاعات و محاسبه دارد، می‌تواند استخراج را انجام دهد. اما در عمل، این کار با استفاده از گوشی همراه بی فایده خواهد بود. چرا که قدرت پردازش گوشی‌های همراه نسبت به دستگاه‌های مخصوص استخراج، بسیار بسیار کمتر است. و شاید سال‌ها زمان ببرد تا شما با استفاده از گوشی همراهتان ۱ بیت کوین را استخراج کنید.


بیشتر بخوانید  گل پامچال صورتی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *