ارز دیجیتال بانک مرکزی بهتر است یا بیت ‌کوین؟



آنچه دیگران می خوانند:

ارز دیجیتال ارز دیجیتال مدتی است که در حال کاهش است. ارز دیجیتال در ماه های اخیر درآمد خوبی داشته است و مردم برای کسب درآمد بهتر اقدام به خرید ارز دیجیتال می کنند. اما ارز دیجیتال مدتی است که در حال کاهش است.

کریستالینا جورجیوا، مدیر کل صندوق بین المللی پول، هفته گذشته در شورای آتلانتیک در واشنگتن درباره آینده پول و نقش ارزهای دیجیتال سخنرانی کرد.

وی گفت: بانک های مرکزی از بحث های مفهومی فراتر رفته و در مرحله آزمایش هستند. ما همچنان در ارز دیجیتال بانک مرکزی پیشتاز هستیم.

گرجستان گفت که حدود 100 کشور در حال توسعه در حال بررسی ارزهای دیجیتال بانک مرکزی هستند.

یوان دیجیتال چین نمونه ای توسعه یافته از ارز دیجیتال بانک مرکزی است. فدرال رزرو همچنین گزارشی در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی در ماه گذشته منتشر کرد.

جورجیوا فاش کرد: «صندوق بین‌المللی پول عمیقاً درگیر ارز دیجیتال بانک مرکزی است. ما به تیم های تحقیقاتی در این زمینه کمک فنی می کنیم.»

جورجینا در سخنرانی خود گفت: “در دنیا چنین چیزی وجود ندارد که بتوانیم مشاهده کنیم زیرا هر اقتصادی متفاوت است.” بانک های مرکزی باید شرایط و نیازهای خود را تنظیم کنند.

وی گفت: ملاحظات ثبات مالی و حفظ حریم خصوصی در طراحی این نوع روش پرداخت بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید  ۱۳ قرارداد گشت در عرصه‌های منابع‌طبیعی چهارمحال و بختیاری منعقد شد

رئیس صندوق بین المللی پول در پایان گفت: تاریخ پول وارد فصل جدیدی می شود. کشورها در تلاشند تا جنبه‌هایی از پول سنتی خود را حفظ کنند، در حالی که اشکال دیجیتالی پول را آزمایش می‌کنند.

ارزهای دیجیتال از آنچه همه می گویند بزرگتر می شوند

در دهه 1970، روی آمارا، استاد دانشگاه استنفورد، رئیس موسسه آینده، قانونی به نام آمارا اختراع کرد. قانون می گوید که ما تمایل داریم اثرات کوتاه مدت فناوری را اغراق کنیم. اما بیایید نتایج را در دراز مدت دست کم بگیریم.

زمانی که من برای اولین بار نور ارزهای دیجیتال را دیدم، هیچ کس در مورد defa صحبت نمی کرد. اما اکنون ارزش کل این صنعت بیش از 50 میلیارد دلار است. بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار سکه پایدار در گردش است و این تنها یک دقیقه از کل سرمایه در گردش صنعت است.

ارز دیجیتال در نهایت تبدیل به ارز در دنیای متا خواهد شد و توکن های NFT نشان دهنده املاک، املاک و مستغلات، هنر، مجموعه و مد هستند.

با توجه به این دیدگاه و اعتقاد من به اینکه بازار را نمی توان به موقع تعیین کرد، تمرکز من بر این است که ارزهای دیجیتال در 10 سال آینده کجا خواهند بود. من هر روز بیت کوین می خرم. به نظر من هدف بیت کوین در سال 2031 یک میلیون دلار است.


بیشتر بخوانید  در یک حادثه مرگبار در کاشان شش نفر زخمی شدند

دیدگاهتان را بنویسید