ارزش سهام عدالت امروز 8 آذر



آنچه دیگران می خوانند:

سرمایه به زودی واریز می شود. حقوق صاحبان سهام مقدار زیادی نیست. ارزش سهام برای سهامداران مهم است. مشارکت در حقوق صاحبان سهام بر اساس ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید در مورد سود سهام را بخوانید.

شاخص کل بورس امروز توانست کار خود را با پاکت سبز به پایان برساند. با این حال، ارزش سهام امروز چقدر بود؟

امروز سه شنبه 17 آذرماه، سهام بورس روند معکوس کردند و مثبت شدند. ارزش سرمایه 532 هزار تومان با 0.2 درصد افزایش به 11 میلیون و 709 هزار تومان رسید.

ارزش روز سهام یک میلیون تومان با بیش از 100 هزار تومان افزایش به 22064000 تومان رسید.

واجد شرایط دریافت سود سهام از سرمایه

سهام عدالت نوعی یارانه است که به گفته دولت نهم (رئیس جمهور محمود احمدی نژاد) از طریق شرکت های تعاونی استانی عدالت در اختیار ذی نفعان آن قرار گرفت و در اواسط دهه 1380، دولت سهام خود را در 49 شرکت بین شهروندان توزیع کرد و با این کار اقدام به توزیع سهام عدالت کرد. ، بیش از 49 میلیون نفر در کشور حق دریافت سهم از سرمایه را داشتند. هدف دولت از عرضه سهام عدالت برای توسعه سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران است. بر اساس طرح سرمایه، بخشی از سهام برخی بنگاه های دولتی به گروه هایی با درآمد کمتر فروخته می شود که در زیر آخرین اخبار مربوط به سرمایه سهام را می خوانیم.

بیشتر بخوانید  بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه

قربان زاده با بیان اینکه در سه نشستی که با حضور فعالان صنعت خصوصی و اساتید دانشگاه برگزار شد، نکاتی در چند محور مطرح شد.

وی افزود: حوزه اول مربوط به نحوه مداخله دولت، نوع ورود و ظهور دولت در جایگاه نظارتی، حوزه دوم، صلاحیت و صلاحیت خریداران و حوزه سوم، بحث گشایش قفل مالکیت این خودروسازان که بر اساس گردان و سهام هر دو شرکت باید تسلیم شوند تا کارایی افزایش یابد و دخالت دولت به صفر برسد.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: همچنین در خصوص قیمت این دو خودروساز تا پایان سال باید به سمتی برویم که شاهد کاهش و به تدریج شاهد کاهش قیمت باشیم. ” ماشین های بزرگ».

قربان زاده ادامه داد: در حال حاضر زیان انباشته خودروسازان بین 130 تا 150 هزار میلیارد تومان است و در نتیجه این اقدامات عملا خودروسازان از زیان خارج می شوند و به سمتی می رویم که جذابیت سهام. بالاتر باشد ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد تصریح کرد: البته سهم دولت در ایران خودرو 5 درصد و در سایپا 17 درصد است که ملاک نیست، اما باید به کل زیر مجموعه های این دو شرکت نگاه جامع تری داشت. باید به گونه ای واگذار شود که نقدینگی وارد شرکت شود و این شرکت ها به بهره وری و کارایی برسند.

وی ادامه داد: جلسات نهایی بین وزارت اقتصاد و وزارت امنیت برگزار می شود و سند مشترکی را به صورت شفاف منتشر می کنند تا به دولت سیزدهم در حوزه خودروسازان و شرکت های ایران خودرو و سایپا تبدیل شود. و پس از سال ها درگیری بر سر انتقال این دو، از آن زمان شاهد اقدامات عملی بوده ایم.

بیشتر بخوانید  حقوق کارگران افزایش می یابد؟

رئیس سازمان خصوصی سازی درباره آزادسازی سهام وثیقه گفت: در شورای عالی اصل 44 ماه گذشته با دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه شرکت هایی که در لیست واگذاری قرار دارند باید سهام آنها آزاد شود و این باید انجام شود. ظرف یک ماه انجام می شود و در صورت عدم انجام، به وزارت اقتصاد اجازه جایگزینی آنها با سایر سهام در لیست واگذاری داده شده است.

قربان زاده همچنین با اشاره به واریز سود شرکت های غیر بورسی خاطرنشان کرد: این سود پس از افزایش سرمایه توسط شرکت های غیر بورسی به حساب سهامداران واریز می شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: بر اساس بند 5 مصوبه شورای عالی بورس، افزایش سرمایه این شرکت ها در کارگروه اقدامات سهام عدالت است و در این کارگروه یک شرکت مستقل به شرکت پیشنهاد شده است. و برای تجدید سرمایه تایید می شوند که سود از آن کسر و مابقی واریز می شود.

وی بیان کرد: از آنجایی که سود امسال در حال جمع آوری است با آن تلفیق و به عنوان سود سرمایه پرداخت می شود.

قربان زاده درباره سهام عدالت نیز افزود: امسال طبق برنامه وزیر اقتصاد و شورای عالی بورس، سود سهام عدالت در دو مرحله واریز می شود و پیش بینی می شود رقم سال گذشته به میزان سال گذشته باشد. دو برابر.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت خراسان شمالی از واریز 50 درصد سود مالی سهام عدالت در سال 1400 تا پایان فصل پاییز خبر داد و سود سهام عدالت دو برابر سود سال قبل خواهد بود. مبلغ واریز شده به حساب سهامداران در سال گذشته دو برابر می شود.

بیشتر بخوانید  سیزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر تهران افتتاح شد+عکس

به گفته ابراهیم قربانی، مبلغ این سپرده به ازای هر سهم حدود 500 هزار تومان است و مابقی سپرده سود تا پایان سال یا ابتدای سال 1402 اعلام می شود.

مدیرعامل شرکت استانی سرمایه گذاری عدالت عدالت، نداشتن شماره شبا، انسداد شماره حساب، داشتن شماره حساب مشترک، دادن شماره حساب ارزی یا دادن شماره حساب جدید را از مشکلات عدم واریز سهام عنوان کرد. ، و گفت: کسانی که سال گذشته در دریافت سود مشکل داشتند اطلاعات شما را در سامانه تصحیح کنند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قربانی درباره ثبت نام بازماندگان نیز گفت: تاکنون هیچ واگذاری برای افراد عادی اعلام نشده و امکان ثبت نام نیز وجود ندارد و فقط از متقاضیان کمیته امداد و رفاه اجتماعی ثبت نام شده است. توسط سازمان مربوطه و نیازی به مراجعه حضوری نیست.


دیدگاهتان را بنویسید