مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ارزش بازار تتر چقدر است؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به همان اندازه که برای معامله گران و برخی مشاغل دیگر سودآور است، می تواند علاوه بر ریسک بالای سرمایه گذاری، ترس را در دل سرمایه گذاران دیگر ایجاد کند. بنابراین، در سال 2014، شرکت تتر ارز دیجیتالی به همین نام ایجاد کرد. با قیمت ثابت، تتر می تواند به عنوان یک پناهگاه امن در طول نوسانات قیمت بازار عمل کند. در زیر به بررسی بازار تتر، عوامل موثر بر قیمت تتر خواهیم پرداخت. با گیربکس دیجیتال Valek همراه باشید.

ارزش واقعی تتر در بازار چقدر است؟

تتر با ارزش بازار 12.68 میلیارد دلار، سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است و به دلیل جفت شدن آن با بسیاری از ارزهای دیجیتال، حجم تراکنش های آن گاهی از بیت کوین فراتر می رود. امروزه تتر را می توان در شبکه های مختلف در اکثر صرافی های مطرح دنیا معامله کرد. خوشبختانه کاربران ایرانی همچنین می توانند ارز تتر را در شبکه های TRC-20 و ERC-20 در صرافی ارز دیجیتال Valk خریداری و معامله کنند.

تجزیه و تحلیل تاریخچه قیمت Tether

قبل از خرید هر ارز دیجیتال، بررسی ارزش ارز و تجزیه و تحلیل تاریخچه آن بسیار ارزشمند است. شما باید نمودار قیمت و حجم معاملات در بازار را تجزیه و تحلیل کنید. بنابراین می توانید به الگوها و شاخص های تکرار شونده دست پیدا کنید. اما به خاطر داشته باشید که احتمال افزایش قیمت ارزهای دیجیتال بیشتر از کاهش است. روش های بی شماری برای تجزیه و تحلیل عملکرد کریپتو وجود دارد. دو مورد از رایج ترین آنها تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی هستند.

تجزیه و تحلیل فنی و فنی می تواند در تصمیم گیری صحیح برای خرید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال بسیار مفید باشد. حتی اگر به اطلاعات قیمت تاریخی در نمودار Tether دسترسی ندارید. به عنوان مثال، بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده کاهش قیمت و دوره های نوسانات بالا را با افزایش مداوم تجربه کرده اند، اما هیچ تضمینی برای ادامه این الگو در آینده وجود ندارد. در هر صورت بهتر است بررسی کنید که آیا این وضعیت در گذشته تکرار شده است یا خیر.

بیشتر بخوانید  ورود موج جدید بارشی به ایران / آسمانی این استان‌ها بارانی می‌شود

در تحلیل بنیادی عوامل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی موثر بر قیمت ها بررسی می شود. اطلاعات مربوط به نرخ بهره، تولید ناخالص داخلی، داده های تولید و نرخ بیکاری برای پیش بینی های آگاهانه در مورد قیمت سهام جمع آوری می شود. رویدادهای خبری نیز نقش مهمی دارند. آیا بانک مرکزی نرخ سود وام ها را افزایش می دهد؟ کدام جبهه در انتخابات رای خواهد داد؟ موضع آن جبهه در مقابل طرح های اقتصادی چیست؟ آیا بلایای طبیعی یا خطاهای انسانی کشاورزی، گردشگری و سایر صنایع را مختل کرده است؟ از دیدگاه اکثر سرمایه گذاران، هنگام ارزیابی خرید یا فروش باید از تحلیل تکنیکال و بنیادی استفاده شود.

ارزش زنده و ارزش بازار تتر

1914434f-ec07-4342-bbef-e834b3a9f07d

نرخ تتر زنده لحظه به لحظه متفاوت است. زیرا معاملات در بورس های سراسر دنیا انجام می شود. به دلیل نوسانات سایر ارزهای دیجیتال، قیمت ها می توانند در مدت زمان کوتاهی افزایش یا کاهش قابل توجهی داشته باشند.

نحوه خرید تتر

سریع ترین و ساده ترین راه برای خرید USDT در صرافی ارز دیجیتال Valek است. وجود قیمت لحظه ای خرید و فروش آنلاین در این سایت به شما این امکان را می دهد تا تراکنش های خود را در یک نگاه بررسی کنید و خریدی دقیق انجام دهید. بسیاری از مشاوران مالی این استراتژی را برای ایجاد ارزش در یک سبد سرمایه گذاری تایید کرده اند.

چند تجربه شگفت انگیز

بد نیست برخی تجربیات را مرور کنیم. خریدهای مکرر توسط کاربران تأثیر نوسانات بازار بر قیمت ارزهای دیجیتال را کاهش می دهد. همچنین خریدهای کوچک می تواند یک سرمایه گذاری باشد. خریدهای کلان باید با پولی که پس از مایحتاج اولیه و پس انداز نهایی باقی می ماند انجام شود. یا بهتر بگوییم پولی که اگر از دست برود باعث کمبود شرایط زندگی نمی شود. در غیر این صورت علاوه بر ناامیدی، ذهن تحلیلگر را تحت تاثیر قرار داده و از دقت تحلیل او می کاهد.

بیشتر بخوانید  بررسی دلایل زرد شدن برگ‌های گیاه فیلودندرون + درمان

عوامل موثر بر قیمت تتر

عوامل بی‌شماری بر ارزش تتر تأثیر می‌گذارند. مانند همه ارزهای دیجیتال، این ارز دیجیتال با عرضه ثابت ایجاد شده است. یعنی دولت نمی تواند باعث تورم یا کاهش ارزش پول شود. اما افزایش تقاضا و کمبود ارز می تواند باعث افزایش قیمت شود. نرخ ارز USDT گاهی اوقات همراه با تغییرات گسترده در اقتصاد حرکت می کند. گاهی اوقات در پاسخ به این تغییرات واکنش نشان می دهد. به عنوان مثال، بسیاری از ارزهای دیجیتال در سال 2020 رشد قابل توجهی را تجربه کردند. در حالی که اقتصادهای سراسر جهان توسط همه گیری ویروس کرونا آسیب دیدند. این ممکن است به دلیل توجه مردم به ارزهای دیجیتال برای مقابله با اقتصاد ضعیف جوامع باشد.

مقررات دولتی تاثیر زیادی بر قیمت تتر و سایر ارزها دارد. سیاست‌های مالیاتی، مقررات سرمایه‌گذاری، محدودیت‌های استخراج، برنامه‌های دولت برای ارزهای دیجیتال رسمی و سایر تحولات می‌توانند باعث نوسان بازار ارزهای دیجیتال شوند. افراد مشهور به طور فزاینده ای بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارند. وقتی یک کارآفرین میلیاردر توییت می کند و یک سکه یا توکن خاص را تایید می کند، قیمت آن بالا می رود. افراد مشهور روز به روز ارزهای دیجیتال و NFT های بیشتری را برای میلیون ها دنبال کننده رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند. چه موافق باشیم و چه مخالف، همه سلبریتی ها تاثیر زیادی در اقتصاد کشور دارند.

سوالات متداول قیمت تتر

  • بالاترین قیمت تتر به یورو چقدر است؟

تاریخچه قیمت USDT نشان می دهد که USDT حداکثر ارزش 32.10 دلار را ثبت کرده است.

  • کمترین قیمت برای خرید تتر به یورو چیست؟

Cryptodata تأیید می کند که 0.57 یورو پایین ترین ارزش تتر ثبت شده است.

  • قیمت دلاری تتر در حال حاضر چقدر است؟

تتر به دلار با علامت اختصاری USDT نمایش داده می شود. خرید USDT در قسمت نمایش ارز در سایت صرافی دیجیتال Valek قابل مشاهده است.

  • قیمت تتر چگونه محاسبه می شود؟

نرخ ارز USDT بر اساس عرضه و تقاضا در مبادلات ارز دیجیتال تعیین می شود. اگر افراد بیشتری برای خرید Tether ثبت نام کنند، قیمت آن افزایش خواهد یافت. اگر تعداد فروش بیشتر از تعداد خرید باشد، قیمت کاهش می یابد.

  • چرا قیمت زنده تتر در صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال متفاوت است؟

اگرچه حجم معاملات جهانی تتر بر قیمت آن تأثیر می گذارد. اما قیمت نهایی Tether بر اساس معاملات انجام شده در هر صرافی است. حجم معاملات و نقدینگی برای هر صرافی متفاوت است و این تفاوت ها بر قیمت تاثیر می گذارد.

  • ارزش تتر در آینده چقدر خواهد بود؟

چیزهای زیادی می تواند روی قیمت USDT در آینده تأثیر بگذارد. تغییرات مقرراتی، نرخ پذیرش توسط سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی، تحولات فناوری از جمله عواملی هستند که بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارند. از آنجا که رویدادهای آینده ناشناخته ممکن است بر قیمت تأثیر بگذارد، نمی توان پیش بینی دقیقی انجام داد.

نتیجه نهایی

عوامل زیادی بر تاریخچه قیمت تتر تأثیر گذاشته اند، از جمله مقررات دولتی، پیشرفت های فناوری، پذیرش توسط سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی و نیروهای بازار.

* مطلب فوق یک رپورتاژ تبلیغاتی بوده و سایت خبری روزه کوتسامی مسئولیتی در قبال آن ندارد….


بیشتر بخوانید  قیمت خودرو ۱۸ مهر ۱۴۰۲ | افزایش قیمت‌ها با وجود دلار کاهشی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *