اردوی تیم ملی کاراته در میاندوآب آغاز شد



فریدون فیروزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در دور دوم اردوی آمادگی تیم ملی 16 بانوی ورزشکار شامل یک مدیر فنی ، یک سرمربی و 14 ورزشکار حضور خواهند داشت.

وی گفت که این اردو با همکاری اداره ورزش و جوانان ، دولت استاندار ، شهرداری و شورای شهر ، سازمان بسیج ورزشکاران ، اداره آموزش و پرورش و کاراته در میاندوآب تا 13 ژوئیه ادامه خواهد داشت. یک مدیر فنی و چهار مربی و تحلیلگر نیز حضور دارند.

فیروزی با بیان اینکه ورزشکاران از 9 استان کشور در این اردو حضور داشتند ، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا ، تمرینات در فضاهای آزاد برگزار می شود.

وی گفت: اولین مرحله این اردوگاه در فوریه سال گذشته در ارومیه برگزار شد.

کیوکوشین ساکاموتو ، رهبر سبک کیوکوشین ، گفت که 16 ورزشکار از آذربایجان غربی ، هفت نفر از آنها از میاندوآب نیز در این اردو حضور داشتند و از مسئولان شهر برای میزبانی اردوی دوم تیم تشکر کرد.

مسابقات جهانی کاراته مسابقات قهرمانی جهان کیوکوشین ساکاموتو در تاریخ 3 دسامبر در ژاپن برگزار می شود.

شهر میاندوآب یکی از قطب های کاراته در آذربایجان غربی است و کاراته کاران این شهر همیشه موفق به کسب عناوین زیادی در مسابقات بین المللی و داخلی شده اند.

9 سال از ایجاد ورزش کاراته به سبک کیوکوشین ساکاموتو در ایران می گذرد و تاکنون ورزشکاران این ورزش موفق به کسب مدال رنگی در مسابقات بین المللی شده اند.

بیشتر بخوانید  رکوردی که سرمایه گذاران طلا را شوکه کرد!

دیدگاهتان را بنویسید