اردوی انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان در زنجان آغاز شد



رئیس هیئت کشتی استان زنجان گفت: 16 ورزشکار منتخب و برتر از استان های مختلف در این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی حضور دارند که تا 30 تیر ماه ادامه دارد و چندین کشتی گیر زنجانی نیز برای انجام این کار جمع شده اند. پیوست.

عباس محمدی ، افزود: این اردوی آمادگی و انتخاب تیم ملی کشتی ساحلی بزرگسالان بزرگسالان با حضور سرمربی ، چهار مربی و سرپرست ساحل در مجموعه ورزشی عادل واقع در پونک که مربوط به بخش خصوصی است و دارای استاندارد لازم بود

وی گفت: محمد نادری و مسعود نصیری به عنوان سرمربی و سرپرست و وحید درامی مقدم از زنجان و سه نفر از استان های هرمزگان ، مازندران و تهران به عنوان مربی به ترتیب.

محمدی افزود: محمد زمانی از تهران ، علی اکبر زرودی از مازندران و گلامرضا عبدالله پور از گیلان با وزن 70 کیلوگرم ، عبدالله شیخ اعظمی از مازندران ، حمید الهیان از خراسان شمالی ، سعید باکرسنی از تهرانکاهان آکهکان ، رضا 80 کیلوگرم ، پسر آموپور از هرمزگان ، اشکان عزیزی و علیرضا صابریان از مازندران و فرهاد غزنوی از سیستان و بلوچستان در وزن 90 کیلوگرم و سجاد بوداقی و سهیل قلی پور از مازندران ، سجاد رسولی از گیلان و اشکان مارشا لرستان با وزن بیش از 90 کیلوگرم کشتی گیران حاضر در این اردو.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی افزود: این اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در رده بندی جهانی برگزار می شود که از 3 شهریور به مدت یک هفته میزبان ایتالیا است.

بیشتر بخوانید  جمعی از حقوقدانان: کارنامه زاکانی مملو از مبارزه با فساد است

وی افزود: اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخاب تیم ملی نوجوانان و جوانان باید انتخاب می شد تا کشتی گیران با صلاحیت بیشتری انتخاب شوند و آمادگی بهتری را برای حضور پررنگ در مسابقات جهانی رومانی در زنجان کسب کنند که متاسفانه به دلیل عدم حمایت مالی مناسب. کنار گذاشته شد

دیدگاهتان را بنویسید