اردبیل خنک می شود / اوج گرما در جنوب اردبیل – خبرگزاری شهردار | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر و با اعلام اداره هواشناسی اصلی استان اردبیل در روزهای آخر ماه جولای ، شهرهای جنوبی استان اردبیل بیشتر تحت تأثیر گرمای شدید تابستان قرار گرفتند ، به طوری که در شهرهای خلخال و کوثر دمای هوا به 40 درجه در گرمترین ساعتها

با قطع شدت گرمای تابستان جمعه شب در استان اردبیل و با وزش بادهای خزر از نواحی شمالی استان به ویژه شهرهای پارس آباد بیله هاوس گرمای تابستان به تدریج کاهش می یابد و مناطق مرکزی و جنوبی استان در روزهای شنبه و یکشنبه با هوای خنک لحظات مطلوبی را برای هموطنان خود رقم می زنند.

ساکنان استان و مسافران و گردشگران پس از گرم شدن در چند روز گذشته که برای ساعاتی به 42 درجه می رسید ، نگران تشدید این گرمای بی سابقه در ماه جولای بودند که طبق پیش بینی هوا و وزش باد خزر سرد در استان. شرایط جوی تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

براساس گزارش هواشناسی استان اردبیل ، از روز یکشنبه باران های پاره شده در مناطق شرقی استان ظاهر می شود و ساکنان در روزهای اول آگوست 1400 منتظر خنک شدن هوا می مانند.

خشکسالی و گرمای بی سابقه امسال در استان سرد اردبیل شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است به طوری که ساکنان ، مسافران و گردشگران از این وضعیت جوی بسیار نگران هستند.

بیشتر بخوانید  طرز تهیه کباب مرغ ترش | بیا بهت طرز تهیه یک غذای گیلانی رو یاد بدم! +ویدئو

دیدگاهتان را بنویسید