ارتش پاکستان درباره فعال شدن مجدد سلولهای تروریستی در این کشور هشدار داد


به گزارش خبرنگار دفاتر منطقه ای آژانس فارس؛ بابر افتیار سخنگوی ارتش پاکستان وی گفت: “در شرایط فعلی ، خطر فعال سازی مجدد سلولهای خوابیده و هسته های تروریست ها در پاکستان وجود دارد.”

وی گفت: “افغان ها در موفقیت روند صلح نقش بسزایی دارند و پاکستان برای این کار تمام تلاش خود را کرده است.”

به گزارش افتهار؛ ما ضامن صلح هستیم افغانستان ما نیستیم ، اما کشورهای درگیر در این کشور باید تصمیم بگیرند که چگونه می خواهند در آینده حرکت کنند.

سخنگوی ارتش پاکستان گفت: “ما برای شرایط پس از خروج آمریکا از افغانستان کاملاً آماده هستیم ، زیرا این بیشترین تأثیر بی ثباتی در افغانستان را بر پاکستان خواهد داشت. امنیت و صلح پاکستان با صلح و ثبات در افغانستان مرتبط است.

به گفته وی ، به دلیل ناآرامی ها و درگیری ها در افغانستان ، خطر فعال سازی مجدد بقایای سازمان های تروریستی و سلول های خوابیده آنها در پاکستان وجود دارد. از سوی دیگر ، گروه های افراطی در بلوچستان نیز ممکن است تقویت شوند ، همانطور که حوادث تروریستی اخیر نشان داده است.

افتهار افزود: ما اقدامات و اقدامات لازم را در پیش بینی شرایط آینده انجام داده ایم و از سرزمین ما علیه هیچ شخص یا دولتی استفاده نمی شود. مرز پاکستان و افغانستان 90٪ حصارکشی شده و همه ایست های بازرسی غیرقانونی در مرز پاکستان بسته است.

انتهای پیام / ساعت


بیشتر بخوانید  توضیح سازمان بازرسی درباره نامه به مهدی چمران

دیدگاهتان را بنویسید