ارتش در واکنش به حوادث روزهای اخیر بیانیه ای صادر کرد


ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای هرگونه تخریب اموال عمومی، نقض امنیت مردم و کشور و حمله به نیروهای امنیتی را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سلام نو، ارتش در این بیانیه تحرکات اغتشاشگران را محکوم کرد و به دفاع از همرزمان نظامی در فرماندهی نیروی انتظامی پرداخت.
امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه های مختلف دشمنی با نظام اسلامی شکست خورده اند، از هر بهانه ای و هر حربه ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد ناامنی و هرج و مرج استفاده می کنند.

ارتش در اطلاعیه خود حمله به کارکنان عامه در فرماندهی انتظامی را که همواره مجدانه و خالصانه برای امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و به ناحق مورد حمله قرار می گیرند و همچنین توهین به اماکن مقدس به شدت محکوم می کند. محل. قرآن، پرچم، زیارتگاه ها و این اعمال شنیع. راهبرد شوم دشمن برای تضعیف جایگاه نظام اسلامی و عزت و وحدت ملت ایران و ناجیان امنیت کشور و مردم در فرماندهی انتظامی اعلام شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدامات معاندان، یادآور شد: استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده ها هزار شهید گرانقدر و در سایه تلاش به دست آمد. فرزندان غیور ملت ایران هرگز در نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران و جان نیروهای مسلح نبودند. اجازه نخواهند داد دشمنان از موقعیت سوء استفاده کنند و به آرمان های امام (ره) و شهدای صورتی ایران اسلامی لطمه بزنند.

ارتش جمهوری اسلامی در پایان این بیانیه بر هوشیاری مردم در شناخت و مقابله با عملیات گسترده روانی و رسانه ای دشمن تاکید کرد و به مردم غیور ایران اطمینان داد که سربازان با حمایت همه جانبه همرزمان خود. در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی آماده مقابله با توطئه های مختلف هستند و دشمن هستند و تا آخرین لحظه از امنیت و منافع ملت ایران در مقابل توطئه های دشمن دفاع می کنند.

بیشتر بخوانید  ایران و فیروز منتظر بچه دار شدن هستند

دیدگاهتان را بنویسید