ارتباط الکترونیکی بین دادگستری و ناجا زمینه را برای بهبود خدمات فراهم می کند – اخبار یزد – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سوار شویدغلامعلی دهشیری ، صبح امروز در جلسه مشترک معاون دادگستری با فرماندهان پلیس شهرستان و پلیس تخصصی استان ، استفاده از فناوری روز را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و گفت: “یکی از مراحل بسیار برای دستیابی به اهداف دادگستری هوشمند مفید بود و برای مدت طولانی برنامه هایی برای ایجاد این ارتباط وجود داشت. این مبنای ارتباط الکترونیکی ناجا و دادگستری بود که امروز مطابق با اجرای تحول در دادگستری بدست آمد سند

وی افزود: صرفه جویی در وقت و هزینه و ارتقا security امنیت هنگام ارسال مکاتبات و تبادل پرونده ، شفافیت و نظم کامل ، دقت و سرعت در مورد موضوعات از مزایای ایجاد این بستر ارتباطی است.

دبیر دادگاه وجود برخی از مشکلات را در ابتدای اجرای این طرح امری عادی دانست و اظهار داشت: ایجاد سرویس جدید مبتنی بر فناوری های جدید قابل انتظار نیست و در ابتدای سال بدون هیچ گونه مشکل و نقصی قابل استفاده است. فرآیند.

وی افزود: بدون شک به مرور زمان در حین اجرای کار مشکلاتی بوجود می آید و این جلسات مشترک باید این مشکلات را شناسایی کرده و به بهترین راه حل برای رفع نواقص برسد.

رئیس دادگستری استان یزد ، آموزش و بازرسی در محل را یکی از نیازهای اساسی این گام مهم در دادگستری و اجرای قانون در استفاده از فناوری روز دانست و اظهار داشت: پس از برخی مشکلات زیرساختی لازم است منابع انسانی آموزش داده شود تا بهینه شود استفاده از این تختخواب مهمترین رویکردی است که باید دنبال کنید.

بیشتر بخوانید  کنایه عجیب سرباز استقلال به پرسپولیس

وی از معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی قضایی وزیر نیرو خواست که گزارشی در زمینه رفع نواقص تهیه و لیستی از کاستی های شناسایی شده را ارائه دهد و گفت: بدون شک هر چیزی فراتر از استفاده از این سیستم باعث افزایش سرعت ، جذابیت و بهره وری. “

دهشیری به سرعت ، دقت و دقت ناشی از این بستر ارتباط الکترونیکی ناجا و دادگستری اشاره کرد و گفت: انتظار می رود استان یزد مانند سایر اقداماتی که در کشور شاخص محسوب می شود ، در این زمینه الگوی موفقی برای استفاده از این سیستم باشد.

گفتنی است در این جلسه بسیاری از موضوعات ، ابهامات ، مزایا و امتیازات این سیستم ارتباطی توسط معاونین دادگستری و پلیس تخصصی و روسای کلانتری ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / 781

دیدگاهتان را بنویسید