ارائه مثبت وزارت بهداشت در مورد واکسیناسیون عمومی / نیاز به حضور دولت همراه با وزارت بهداشت



یکی از اعضای مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به دلیل فشار اقتصادی و تحریم ها توانست واکسن Covid-19 را تهیه کند و با تمام وجود در برابر ویروس مقاومت کند.

عبدالناصر درهشان در مصاحبه با ایسنا ، وی با اشاره به پیامدهای سفرهای استانی و شهری نمایندگان گفت: سفرهای نمایندگان و استانها در حوزه های انتخابیه خود اجتناب ناپذیر است زیرا کسانی که به این نمایندگان اعتماد می کنند و به آنها رأی می دهند باید بدانند که نمایندگان نیز مشکلات را حل می کنند. آنها “آنها از نزدیک لمس می کنند و در کنار آنها هستند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس قدرت اجرایی ندارند و ساختار فعالیت های آنها نظارتی است ، افزود: نمایندگان مجلس با انعکاس مشکلات مردم در استان ها و شهرهای حوزه های انتخابیه خود ، باعث می شوند که وزرا و نمایندگان از این حوزه ها بازدید کرده و برای حل مشکلات افراد در این زمینه

نماینده مردم ایرانشهر ، سرباز ، دلگان ، فنوج ، لاشار ، بنت ، اشار و اهواران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور وزرا و نمایندگان مجلس در استانها و شهرستانها باعث ایجاد مشکلات و تلاشهایی می شود که به عنوان تا آنجا که ممکن است. -به زودی. وی گفت: سفر اخیر دکتر نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به استانهای سیستان و بلوچستان منجر به مصوبات مثمر ثمر شده و نتایج مفید و موثری برای مردم و استان خواهد داشت. در این جلسات برنامه ریزی هایی برای رفع نواقص و کاستی ها و همچنین رسیدگی به مسائل آینده صورت گرفت که موجب دلگرمی مردم و نمایندگان شد.

بیشتر بخوانید  جهش ۲۰ درصدی درآمدهای صادرات نفتی روسیه در ۲۰۲۱ - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت به لطف امکاناتی که در اختیار دارد موفق به مدیریت تاج شده است و همچنین به دلیل تحریم ها و فشار اقتصادی این وزارتخانه خوشبختانه موفق به تهیه واکسن Covid-19 از طریق مشاوره و واکسیناسیون عمومی شد . “از سن دیگری شروع کنید.

درهشان گفت که دولت باید در اختیار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی قرار گیرد تا مراقبت های ویژه ای را برای مقابله با ویروس انجام دهد ، خاطرنشان کرد: برخی از کشورها سطح خوبی از دارو و بهداشت در جهان دارند. ویروس را کنترل کند ، اما خوشبختانه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی موفق شد با تمام وجود با ویروس مبارزه کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید