ارائه لیست متقاضیان جدید کمک هزینه به وزارت رفاه اجتماعی / یارانه مادام العمر چه زمانی متقاضیان بررسی می توانند انصراف دهند؟



به گزارش سلام نو به نقل از صدا و سیما; سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: فهرستی از متقاضیان جدید دریافت یارانه به وزارت رفاه اجتماعی ارسال شده است.

سیده طیبه حسینی در خصوص لغو مرحله دوم یارانه مادام العمر افزود: البته در حال حاضر یارانه حذف شدگان در اردیبهشت ماه و درخواست آنها برای برقراری مجدد یارانه مادام العمر در سامانه حمایتی وزارتخانه اعلام شده است. تعاونی ها، کار و امور اجتماعی ( my system.gov.ir ) هنوز ثبت نام نکرده است.

وی با بیان اینکه یارانه خانواده متقاضیان به شرط بازنگری نهایی وزارت رفاه اجتماعی قابل برداشت است، ادامه داد:

سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها تاکید کرد: افرادی که یارانه او حذف شده است در لیست مسدودی قرار می گیرد و نمی تواند در پلیس ثبت نام به اضافه 10 نفر (پلیس 10+) انجام شود، اما باید از پشتیبانی وزارتخانه عبور کند. سیستم. مؤسسه اجتماعی برای بررسی اطلاعات اقتصادی خانواده او شکایت کرد.

به گفته حسینی، بر اساس بند ب تبصره 14 قانون بودجه 1401، به سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد که سازمان هدفمندی یارانه ها باید یارانه های جدید و باقیمانده را ثبت کند و این تبصره. می گوید: کار و رفاه اجتماعی باید خانوارها را طبقه بندی و خانواده های پردرآمد را شناسایی کند و بعد اعلام کرد یارانه پردرآمدها لغو شود اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید افراد را شناسایی و طبقه بندی کند. بودن.

به گفته سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها؛ دارندگان خانوار می توانند در سامانه حمایتی وزارت رفاه اجتماعی ثبت نام کنند. پرونده آنها باید در سایت وزارت رفاه بررسی شود و در صورت داشتن شرایط یارانه تعیین شود و آن شرایط به دلیل بعد خانوادگی است مانند کمک هزینه فرزند یا ازدواج کودک یا هر خانواده دیگری. رویداد اقتصاد خانوار

بیشتر بخوانید  عرضه 770 هزار تن کالا در تالار محصولات صنعتی و معدنی

دیدگاهتان را بنویسید