مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ارائه سهام عدالت به جاماندگان/ ارزش ۸۰۰ هزار میلیاردی سهام عدالت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

هادی کاوامی در گفت و گوی رادیویی اظهار کرد: ارزش اسمی سهام عدالت در روز واگذاری حدود 25 هزار میلیارد تومان بود اما با نرخ امروز بین 700 تا 800 هزار میلیارد تومان است.

معاون حقوقی و مجلس وزیر اقتصاد و دارایی اضافه کرد: در حال حاضر هر سهمی که به قیمت یک میلیون تومان واگذار شد حداقل 20 میلیون تومان ارزش دارد و ارزش سهام 500 هزار تومان هم اکنون به طور تقریبی است. بین 8 تا 10 میلیون تومان.

کوامی بیان کرد: در حال حاضر از طریق سازمان خصوصی سازی تلاش می کنیم کسانی که از سهام جان سالم به در برده اند نیز بتوانند سهام خود را بگیرند.

وی در خصوص نقش تعاونی ها در اقتصاد ایران گفت: بخش تعاون یکی از مهم ترین بخش های اقتصاد ایران است و تلاش می شود سهم تعاونی ها در اقتصاد افزایش یابد.

این مسئول به ساماندهی تعاونی های مالکان اشاره کرد و افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در سال های اخیر رخ داده، تعاونی های مالک هستند که تعاونی های آن در شهرستان ها و استان ها تشکیل شد.

حدود 6 دهم جمعیت کشور در قالب این تعاونی ها از سرمایه سهم داشتند و اکنون نزدیک به 49 میلیون نفر که عمدتاً از دهک های پایین جامعه هستند در این تعاونی های مالکانه سهامدار هستند. پوی با بیان اینکه مدل واگذاری در سال های اخیر تغییر کرده و گروه های هدف بیشتری را شامل می شود، تاکید کرد: تلاش وزارت اقتصاد تحقق اصل قانون اساسی است تا اقتصاد در سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی مدیریت شود.

بیشتر بخوانید  نقش شهاب حسینی در فیلم جدید

منبع: مهر


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *