ارائه خدمات دندانپزشکی به هزار زندانی جهادگر اصفهانی


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان ، به منظور اجرای سند تحول قضایی در کشور و فعالیت های جهادگران در زندان ها ، گروه جهادی شهید ردانی پور حضور یافت. زندان مرکزی در اصفهان. مشکلات دندانی زندانیان.

علیرضا مهتاری گفت: بسیاری از زندانیان زندان به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت هزینه های دندانپزشکی در این زمینه نیاز به کمک و مساعدت دارند که این بار با حضور گروه محلی شهید رادانی پور حدود 1000 نفر از این خدمات بهره مند شده اند.

معاون مدیر کل زندانهای استان گفت: “این گروه جهادی دانش خود را در مورد غروب آفتاب برای کمک به نیازمندان و زندانیان ، هر دو روز حبس ، به دنبال پروتکل های بهداشتی در مورد بهبود ، عصب کشی ، کشیدن دندان و رفع سایر مشکلات مرتبط با دندان زندانیان با حرکات خودجوش و جهادی خود ، توشه و رضایت الهی زیادی برای آنها فراهم می کرد.

وی در پایان ضمن قدردانی از آمادگی مجموعه زندانهای استان در حضور کلیه گروههای جهادی استان در زمینه های پزشکی ، دندانپزشکی ، فرهنگی ، مذهبی ، تحصیلی ، شغلی و هر آنچه برای زندانیان و خانواده های آنها مثر است ، ابراز داشت. .

انتهای پیام / 63086 / ج /


بیشتر بخوانید  پلیس معضل 26 سارق را در نوروز سال 1401 دستگیر کرد

دیدگاهتان را بنویسید